
Kao što se i najavljivalo proteklih meseci, Škoda je za modelsku godinu 2017 obavila temeljan redizajn aktuelne Octavije, a koja je ovom prilikom pre svega dobila izmenjeni prednji deo.

Uz nova prednja svetla (sa LED dnevnim svetlima), redizajniranu Octaviju takođe odlikuje i modifikovana maska, i to po uzoru na novi Superb, a manje promene su doživeli i branici, kao i alu točkovi od 16 do 18 inča.

Obavljeno je i doterivanje unutrašnjosti, sa kvalitetnijim materijalima i novim bojama, a treba pomenuti da Octavia sada raspolaže i sa više mesta za noge putnika pozadi.
Tu su i unapređeni infotainment sistem (9.2-inčni ekran osetljiv na dodir), pa Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnost, kao i bezbednosni sistemi i sistemi pomoći vozaču (Trailer assistant, Blind spot warning system, Parking assistant...).
Ovde i podatak da zapremina prtljažnika kod Octavije iznosi 590 litara (kod karavanske Combi verzije 610 litara, u osnovnoj konfiguraciji).

U gami motora će se naći pet benzinskih i četiri dizel motora, od 1,0 do 2,0
litra zapremine i sa rasponom snage od 84KS do 184KS (potrošnja je smanjena i do 10 odsto).
Ovde treba podsetiti da je Octavia nedavno dobila i 1,0 litarski TSI trocilindrični benzinac sa 115KS i 200 Nm koji će se naći u u paleti ove restilizovane verzije.
Kupcima će se nuditi i DSG menjač sa dvostrukim kvačilom, ali i pogon na sva četiri točka kod nekih verzija (1.8 TSI i 2.0 TDI).

Octavia facelift će moći da se naruči od novembra ove godine, ali će isporuke kupcima startovati početkom 2017. godine.

Na kraju i podsećanje da je Octavia proizvedena u više od 5 miliona primeraka (računajući od prve generacije iz 1996. godine), dok je aktuelna generacija sa proizvodnjom startovala u novembru 2012. (u martu ove godine je proslavljena proizvodnja milionitog primerka).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Upropastili lep auto. Cemu sad ovo? Bitno da su ostali ovi trapezi oko tablica. Pozdravljam novi infotainement.
Sta je bre ovo??? Banglova petica sa Mercedesovim farovima upakovana u brnjicu Skode?
"a treba pomenuti da Octavia sada raspolaže i sa više mesta za noge putnika pozadi"
Na koju foru? Ne verujem da je zadnja klupa sad klizna. Jedino što mi pada na pamet da su iskasapili prednja sedišta, tako da su sada još tanja sa još većim udubljenjem na zadnjoj strani. Tako su mogli da dobiju još par cm. Ili da su jednostavno celu konstrukciju prednjih sedišta pomerili par cm napred. Ne valja ni jedno ni drugo.
A "novi" prednji deo je za svaku osudu. Lepo su mogli gospodina Jožefa da uzmu za redizajn, čovek dokazao da ima osećaj za eksterijer.
Kako je krenulo, Skoda ce da se otrgne od Vagena i predje u Dajmler!:) Prvo je W204 u redizajnu pokupio Oktavijine farove, a sad Oktavija u redizajnu uzima farove sa W212! Tehnicka saradnja, nema sta!
Ljudi sta se lozite skoda je siromasni brend kopija vw .kao dacija od renoa. Sve platike unutra i delovi su losijeg kvaliteta.Trece tvrda je previse , voznja je kao u konjskim kolima. Ona premium da bude? sa cim ? Samo zato sto dignu cenu i kopiraju druge? pa ljudi moji oni da znaju napraviti auto ne bi uzimali motore od vw i dizajn krali od svakoga po malo. mislim alo logika vam je do bola. skoda je auto za ljude nize klase. ko god ima para pre ce uzeti bmw mercedes peugeot 508 2016 nego ovo sr*nje bezlicno
Bezvezeee ... sta ovo skoda imitira prednji dio od mercedesa e klase ... :( bas bezvezeeee a skupa octavia, preskupa ..
@kiza
Hahaah. Zasto onda minstaratva, direktori, doktori, porodice, ugledni ljudi, policija itd kupuju Skodine auimobile? Zasto pocenjujes sve te ljude kojima je izbir Skoda? Da li je Skoda Superb sa 2.0 tdi motorom i 190 ks nesto slabijeg kvaliteta od Pasata po motoru? Da li je jeftinija? Da li se slabo prodaje u Nemackoj, Engleskoj na jakim trzistima? Da li polovna skoda gubi cenu kao neki automobili? Ne! Odgovor je ne! Skoda je postala automobil koji ulazi u najuzi izbor svih normalnih ljudi koji bi da obnove vozni park? Bilo da se radi o polovnoj ili novoj! To je cinjenica. Priznali to ili ne! Vw je hteo da odvoji svoju matucnu marku ali nisu uspeli! Napravili su skodu koja je 85% istog kvaliteta kao vw. Najskuplje skode se najbolje prodaju, a cena ide i do 50000€ u Laurin & klement paketima. I jos nesto, Skoda ne moze da kopira vw sa motorima itd skoda JE VW!!! Sve na kraju ide u istu kasu!
Ja ne mogu da verujem da su ovo uradili.
Uzeli farove slične 212-ci i "random" ih bacili, uopšte nisu uklopljeni sa skladom.
Pozicije se ne prate, nidje veze.
https://i.wheelsage.org/pictures/a/amg/mercedes-benz/e_63_au-spec/mercedes-benz_e_63_amg_au-spec_14.jpg
http://images.icarasia.com/ica/car/dealer/758146246.jpg?type=gallery&aspect=fitwithin
Šteta što Merc nije zadržao duple farove za E klasu.
Trebalo je da redizajniraju i zadnje svetlosne grupe tj. da ih udvoje tamo gde ima praznog prostora (u stilu BMW-a). To bi izgledalo dobro. Bio bih srećniji da su redizajnirali njih a da nisu dirali prednji deo al' dobro...videću još kako auto izgleda uživo pre nego što donesem konačnu (pr)ocenu. ;)
A što ne volim ove pametologe i palamude kao što je kiza sa ovim "ispred zadruge" pričama.
Tvrde plastike , tvrda kao konjska kola , kopija , siromašni brend i sl. sr...
Što bi se reklo , nisi ti vidio ništa poslije Favorita rođeni , ali se priča ispred zadruge...
I sad jedna digresija , Audi ili Bentley kad stave VW motor onda je to hoh i nobl?!
A sad konkretno o Octaviji tj. redizajnu , loše , neharmonično.
Generalno kod Octavije je redizajn uvjek vrlo loš i prethodna sa onim kineskim farovima takođe je dizajnerski zabasala u odnosu na PFL model.