
Porsche je za meksičko tržište pripremio sepcijalno izdanje modela 911 Carrera S, za čiji pogon se brine 3,0 litarski motor sa 420KS (u paru sa 7-stepenim menjačem).

Automobil se pre svega ističe visokim nivoom personalizacije, za šta se naravno pobrinuo Porsche Exclusive.


Ovde imamo zelene i crvene trake, Carrera Sport točkove od 20 inča, LED prednja svetla, kao i prednji lift sistem, Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), sportski izduvni sistem, keramičke kočnice (PCCB), Sport Design retrovizore, Burdeaux red kožni enterijer, pragove sa meksičkom zastavom, Sport GT volan, sportska sedišta, Burmester Surround sistem...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Da li neko zna da li neko od konkurenata jos nudi manuelni menjac kao opciju barem?
Znam da je Galjardo imao verziju onu neku Valentino Bamboni ili kako vec, al' ne secam se koji je poslednji Ferari to imao...
Moguce da Korveta ima.
Ovo gore je prava vozacka mashina, zivo me zanima kako se shalta ovih 7 brzina (nisam isao dalje od pete nikad :)
P.S. Da li je ovo prvi neprozirni shiber na nekom novijem autu? Bas cudan "poklopac"
UCS
Da, Korveta ima manual ( 7 brzina ).
Ostali su odavno izbacili, mislim na Ferrari i Lambo.
Samo preko polugica iza volana.
Jesi odlučio koji ćeš auto ?
@P1,
Za sada cekam da vidim kakav je taj Clio 3 1.5 DCI 2010.
0n bi me izasao oko 3700 + zimske gume+registracija+veliki servis
Najveci problem kod njega je "nagazna mina" oko Delphi turbina koja je rak rana ovog agregata i koja moze a i ne mora da rikne od opiljaka usled loseg goriva a kvar se sanira sa 1000-2500 eura, bar po forumima.
To me najvise plasi.
E sad, naravno da cu pogledati i neke druge.
Resio sam da budem surovo racionalan pa da gledam samo automobile koje cu brzo otplatiti i da ne budem rob otplacivanja na duze staze.
Pa kad bude bilo vise love ici ce i bolji auto.
UCS@
Manual mjenjače još uvijek imaš kod Amerikanaca (kakva kontradikcija)
Corvette , Camaro ,Viper , Challenger,Shelby Mustang.
Od Evropljana jedino BMW M6 i AM Vantage S pored Porša.
Što se tiče Clia , ja se zgražam Delpia , ali za utjehu Ph2 nisam sretao da ima problema sa tim dok na Ph1 sam itekako viđao , iako su pričali da je poslije 2006 to ispravljeno.
UCS
I dizne su problem kod njega.
Trebao bi da paziš na problematične verzije, moraš naći one koje su bez problema.
Drug ima 1,2 benzinca restajlinga, lepog baš.
Kod njega nema problema, nije ni neki veliki potrošač.
Benzinac prost, nema turbinu, problema sa diznama itd.
Možda bi ti pametnije bilo da ideš na nešto sigurnije za početak, nego da te zakače dizne, turbina, plivajući zamajac.
Kod benzinca dosta toga nemaš i jeftin je za održavanje.
Ovaj ima lepu opremu, navigaciju i baš je ko čaša, ali se ne uklapa u budžet. :)
Ako hoćeš, mogu da ti pošaljem link od Golfa, da pogledaš.
Ima zimske, registrovan, dobar, nema ulaganja i isto je benzinac. Lep je i dobar, utegnut. A drže cenu Golfovi i uvek može da se proda.
Dizela uzmi samo ako nadješ proverenog.
Nikakav posao nisi napravio ako te snadje nešto od boljki dizela.
UCS
S obzirom da voziš i auto i motor.
Možda nešto ovakvo :
http://www.igreklik.com/slike/images/04358724701893185808.jpg
:)))
Upravo , to kod Clia samo 1.2 16v motor i prst u uho , jedino što odlazi je bobina (oko 60€) ali to je i jedan od skupljih kvarova ;)
Potrošnja nije pretjerana , performanse su onako , nedaju pješke ;)
dCi , pod uslovom , da ne pravi probleme ,je svakako bolji auto za voziti , iako slabiji od benzinca , osjećaj u vožnji je totalno drugačiji u korist dCi , potrošnja mizerna samo da ne postoji to ali...
Momci,
hvala za savete, sve ja to upijam. :D
Biosam juce do Hitauta i uzeo listing iz francuske istorije servisa. Nije obavljen veliki servis, nego je poslednje menjana pumpa za vodu i akumulator. U principu sam se na'vatao straha od tih prica za pumpu/dizne a opet sam video ovih dana dva identicna Klia 3 redizajn u istoj konfiguraciji. Cale bio danas kod porodicnog majstora (Reno/Laguna) i nahvalio je taj motor. E sad...on ce ga i sredjivati ako mu nesto ne bi valjalo pa treb biti rezervisan.
Razmislicu jos, provozacu ga kad stigne sa carine za koji dan. Niko me ne tuce :D
Nego idu ovi hladni dani a ja se jos ne predajem na Vespi, juce umalo da padnem na onim prokletim shinama u Nemanjinoj. Vozio bih ja nju cele godine da nema kise i snega.
@P1,
Poslaji mi link svakako, nije na odmet
UCS
Moj ti je savet da za prvi auto ideš na siguricu.
Da uzmeš nešto što dobro drži cenu, da ti ne zadaje glavobolje i da lako kasnije možeš da prodaš.
Vodi računa na dva točka, sada je klizavije kad je hladnije.
Pazi i na pešačkom , klizavo je ako ideš po trakama.
Poslaću ti link na viber, pa baci pogled.
Mjenjana vodena pumpa a nije zupčasti remen?
Malo mi tu smrdi ,po Renaultovim normama , pri svakoj demontaži zupčastog remena , ne vraća se stari , pa bio on juče stavljen a posebno ovaj kojem je već bio vakat za mjenjati,jer na tom motoru propisani interval zamjene je 160.000km ili 6 godina , šta prvo istekne.
@Đorđe,
Serviser koji mi je tumacio dokumente mi je sve to srucio u dva minuta i isprintao dokument koji i nije bas vredeo tih 1000 dinara koliko je to kostalo. Hocu reci, dobro je da je i ovoliko bio raspolozen da mi protumaci to sto je citao.
1000 dindži za taj papir?
Nisu normalni , ja dok sam radio , ta provjera servisne istorije je bila besplatna , ako bude uredna obično svako plati kafu al ne tu od 1000 dinara ;)
Imaš li kakvih kataloških brojeva , možda ti ja mogu rastumačiti?
77 01 477 028 je kod tog motora garnitura zup.remena (španer i remen)