
BMW-ova premijera na prošlogodišnjem sajmu automobila Guangzhou Auto Show u Kini je bio Concept Compact Sedan, kojim je bavarski proizvođač najavio Seriju 1 Sedan (interne oznake F52).
U međuvremenu su BMW Group i BMW Brilliance Automotive Ltd. završili sa razvojem serijske verzije ovog kompaktnog sportskog sedana, specijalno kreiranog po ukusu kineskih kupaca.

Kako stvari sada stoje, automobil će se proizvoditi i prodavati samo u Kini, mada su se nedavno poajvile nezvanične informacije da bi Serija 1 Sedan mogla da se proizvodi i u Brazilu.

Kako bilo, serijski model je u odnosu na pomenuto koncept vozilo pretrpeo izmene koje se tiču točkova, svetala, retrovizora, prednjeg i zadnjeg branika, kao i unutrašnjosti.

Što se konkretnih tehničkih detalja tiče, Serija 1 Sedan je napravljena na UKL platformi sa prednjim pogonom, a u gami će se naći motori sa turbo punjačem.

Automobil će konkurisati Audiju A3 Sedan i Mercedesu CLA, a imaće i BMW ConnectedDrive tehnologiju, Start & Stop dugme, Head-Up displej, 8.8-inčni LED centralni ekran, BMW iDrive sistem...

U paleti će biti verzija 118i koju pokreće 1.5T motor sa 136KS, kao i varijante 120i i 125i koje pod haubom imaju 2.0T motor (sa 192KS kod verzije 120i i sa 231KS kod verzije 125i). Najekonomičnija verzija u ponudi ima potrošnju goriva od 5,5 l/100 km.

Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm.

U zavisnosti od verzije automobil ima točkove od 16, 17 ili 18 inča.


Zvanična premijera je održana na Guangzhou sajmu automobila u Kini, a prodaja startuje u prvom kvartalu sledeće godine.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Sve u svemu , skladan autić , moja zamjerka , štop svijetla su trebala imati izraženiji L oblik tj. ovaj dio u gepeku da bude uži.
Stigla mini trojka! :)
Jel to samo fatamorgana ili pozadi ima vise mesta od Superba?!?