home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle prvih zvaničnih fotografija Citroena C-Elysee facelift, PSA grupa je predstavila i obnovljenu verziju njegovog rođaka – Peugeot 301 facelift.

Kako i kod bratskog Citroena C-Eylsee, ni Peugeot 301 ovom prilikom nije pretrpeo neke drastičnije vizuelne izmene, pa se kao najznačajnije promene izdvajaju nova prednja maska, doterana svetla, LED dnevna svetla i branik.

Doterana su i zadnja svetla, a tu su i novi alu točkovi od 16 inča, kao i nekoliko novih boja (Artense Grey, Moka Grey i Deep Blue).

U unutrašnjosti se ističu kvalitetniji materijalni, novi dezeni za sedišta, novi infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i 3D TomTom navigacija, zadnja kamera, Android Auto i Apple Carplay.

Deo opreme između ostalog čine i ABS, ESP, emergency brake assist (EBA) i TPMS sistem za nadgledanje pritiska u gumama.

U ponudi motora su benzinci 1.2 PureTech sa 82KS i 1.6 VTi sa 115KS (ovaj jači je dostupan i sa 6-stepenim automatskim menjačem), kao i dizelaš 1.6 HDi sa 92KS i 100KS (samo u paru sa manuelnim 5-stepenim menjačem).

Peugeot 301 je inače predstavljen 2012. godine i od tada je prodat u više od 360.000 komada (C-Eylsee je u istom periodu našao više od 400.000 kupaca).

Za potrebe evropskog tržišta Peugeot 301 se proizvodi u fabrici u Španiji, a isporuke ovog obnovljenog modela evropskim kupcim startuju u prvom kvartalu 2017. godine.

Podsećanja radi, Peugeot 301 je sedan dužine 444 cm, sa međuosovinskim rastojanjem od 265 cm, dok zapremina prtljažnika iznosi 506 litara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs 



čitanja : 4555



Komentari

"Spolja gladac, unutra jadac", a u svetlu motorizacije i opreme trenutno nesaglasno i ceni.

Autor moron 24 Nov 2016, 14:15

ja mogu reć samo to, da je sa facliftom, Pug prošao bolje od Citroena....

a oko moronovih primjedbi... šta ja znam... u Janeziji ovo ide od nekih nepunih 9 do 12 i nešto hiljada eura... možda bi moglo manje ali auto je sasvim korektan... mislim, očigledno je po svemu "nepretenciozan" ali od toga "ne bježi, nit to(za razliku od Rapida) pokušava sakrit...

Autor drugmirko 24 Nov 2016, 14:51

drug Mirko
U Srbiji 301 ima naduvane cene, bar 20% veće nego kod Vas u SLO.
http://www.peugeot.rs/media/broshure/301/cenovnik301.pdf
I ja te cene smatram vanrazumskim.
Čudno mi je da piše da je HDI 92 i 100 ks sada uparen sa 6MT, jer je kod 308 mk2 (ili 2008 i sl. ) taj isti HDI 100 uparen sa 5 MT.
I ko je onda tu "jeftilen"?

Autor moron 24 Nov 2016, 15:37

@ moron, gde piše da je HDI uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem?

Uglavnom, evo kako izgledaju sve kombinacije motora i menjača za Peugeot 301 facelift, u zavisnosti od tržišta:

Petrol

1.2L PureTech 82, 5-speed manual gearbox

1.6L VTi 115, 5-speed manual gearbox

1.6L VTi 115, 6-speed EAT6 automatic gearbox

Diesel
1.6L BlueHDi 100, 5-speed manual gearbox

1.6L HDi 92, 5-speed manual gearbox

Autor auto 24 Nov 2016, 16:10

slažem se... 20% je barem od sredine prema gornjoj granici cenovnika faktićki previše za taj auto! ali mi se 12+k eura za najbolju i njajču verziju vidi dosta fer... nadam se samo, da neće sad, sa svim tim "gadgetima" još više "pomahnitat" sa cenom.

a to s mjenjačem... Pežo se (bar u SLO) već duže vreme trudi dignut prodaju automatika, sistemom medijskih promocija (organizovani "izlet sa" testovi, direktna uspoređenja "manualac vs. automatik") i cijenom, koja marginalno odskače od verzija sa manualacima... pa su valjda to "proširili" i na ovaj "low cost" segment (ko i na novi C3)... što je ok. pogotovo, jer je njihova "politika" oko dostupnosti menjača u/sa pojedinim modelima/motorom (čak i onih, koje imaju) nešto za "anale automobilističke gluposti" i zato, jer su njihovi 5 stepeni manualci stvarno stravično loši (bili su super za AX 1986-te ali danas, molim vas lepo...). tak, da... ako mene pitaš, aleluja! još da počnu stavljat 6 stepeni manualac sa 110 konskim 1.2 litarskim tubom, pa može kraj sveta :)) ...

Autor drugmirko 24 Nov 2016, 16:24

auto
To sam negde pročitao i "urezalo" mi se u glavu, moguće da je (greškom) pisalo za onaj citreon. Moja greška ovde . I izvinjenje.

drugmirko
Imao sam 5MT uz stari 2.0 HDI 90 i nešto je tu bilo na neki način promašeno, ili motor ili menjač, imao je režime rada ( brzine kretanja ) gde nije bilo ni za drugu (relativno visoki obrtaji), ni za treću (suviše niski, ne vuče), ili, recimo, ni za četvrtu, ni za petu ...
Slažem se da bi bio pun pogodak da 6MT stave iz e-THP 110.

Autor moron 24 Nov 2016, 20:40

50 godina drugovi, 500 godina pod turcima. Godpodo Srbi se ne raduju kupovini već dobroj trgovini.Cenovici su lažni i prave se takvi, da bi kupci bili srećni, pošto bi istrgovali dobar popust! Moj brat je kod jednog Peugeot dilera u bgd, kupio aktuelni primerak.Platio ga je 12500€ u srednjem paketu bez dodataka (bela boja) srecan što je auto od 16000€ kupio na rasprodaji. A ja tvrdim da su i rasprodaje lažne i da mu je to redovna cena. Motor odličan 1.6 hdi 100ks, potrošnja 5l u gradu, enterijer i zvučna izolacija katastrofa, mesta koliko hoćeš, na auto putu ori brzini120+ nestabilan i da zaključim ružannn strašno ružan! Restilizovani na slikama deluje pristojno, ali budemo videli...

Autor Mehmed Pasha 02 Dec 2016, 01:21

@Bajica Sokolović
A za vreme te "imperije", kakve su kod nas bile cene pežoa? Jesu li oni označavali samo stvarne prodajne cene ili su im "deklarisane cene" isto bile fiktivne ?

Autor moron 02 Dec 2016, 15:42