home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Japanci drže do tradicije! Zato ne čudi da je Suzuki posle punih osam godina odlučio da se na tržištu pojavi sa drugom generacijom „ignisa“. Novi „ignis“ je dugačak 3,7 metara od branika do branika, a prodaja na većim evropskim tržištima počinje sredinom januara naredne godine, sa cenom koja bi trebalo da bude između 11.000 i 12.000 evra, dok se kod nas očekuje već u februaru.

        "Ignis" sa 1,2-litarskim atmosferskim benzincem sa 90 KS troši 4,6 litara

Prvi utisak je da „ignis“ izgleda simpatično, i pored tradicionalnog kutijastog oblika. Takođe, bez problema možemo da ga svrstamo u grupu mikro-SUV modela. U „ignisu“ se sedi visoko, a vozačevo sedište može da se podigne za dodatnih 29 centimetara, dok je klirens velikih 180 milimetara.

Iako mali 1,2-litarski benzinac (90 KS, 120 Nm) traži visoke obrtaje, oduševiće vas jer na 4.000 o/min. zvuči kao da je preuzet iz Alfe. Petostepeni manuelni menjač je super-precizan a visoku ocenu zaslužuju i tvrdo ogibljenje i direktan upravljač. Sve u svemu, „ignis“ je mali automobil zabavan za vožnju. Jedino nam se u veoma povoljan sportski utisak ne uklapaju mekana sedišta.

Izvor: Mojauto.rs



čitanja : 1798



Komentari

"Novi „ignis“ je dugačak 3,7 metara ...sa cenom koja bi trebalo da bude između 11.000 i 12.000 evra ..."

Neko se nadrogirao ?

Autor moron 26 Dec 2016, 09:16

Koliko sam razumeo, ta pomenuta cena se odnosi na tržište Zapadne Evrope, a ne za nas. Evo, u Nemačkoj novi Ignis startuje od 11.900 evra, dok bi kod nas trebalo da košta približno koliko i Swfit (najjeftiniji Swfit kod nas na akciji trenutno ima cenu od 8.990 evra).

Koliko se sećam najava, Ignis će biti skuplji jer se neće proizvoditi u Evropi, pa će se na njega kod nas plaćati carina.

Autor auto 26 Dec 2016, 11:36

"a vozačevo sedište može da se podigne za dodatnih 29 centimetara"

:))))))

Meni, inače, izgleda fenomenalno. Verujem da će kod nas da bude ne više od 7-800 početna. Bar ne bi trebalo..

Autor Priapus 26 Dec 2016, 11:58

Ma, kada naš Euro šumar razvali cenu, ima sve da se "puši" ...
A ni sam suzuki nije ništa bolji. To se vidi i po cenama balena, koji je cenovno u rangu C segmenta, a prostorno je ispod.
Recimo, sadašnja vitara je po dimenzijama "klonirani" prethodni SX4, isti Wb (250 cm), dužina skoro ista (415 i 417 cm), visina, klirens, komfor je bitno isti, samo ima mala razlika "u gepeku".
Ali, razlika u ceni je ogromna.
Nekada je SX4 1,6 VVT Navi AWD koštao sa metalik bojom 13.290:
http://www.suzuki-srbija.rs/Upload/auto/sx4/Cenovnik%20SX4.pdf
Danas za te pare nema ni vitare klotare ...

Autor moron 26 Dec 2016, 12:13

Svojevremeno sam vozio Swift sa verovatno nekom verzijom ovog motora, 5KS više, 2 Nm manje. To je uglavnom po mom razumevanju jedan najobičniji mrtav konj. Čak su i po testovima morali da se služe floskulama: "traži visoke obrtaje".. Onaj u ex-SX4 od 120 ks je već sasvim druga priča. Tako da ovaj u Ignisu ne verujem da bi išta mogao da bude bolji, sve i da je Ignis nešto značajno lakši od Swifta, a verovatno nije.
Jedino ako stvar ne izvadi "provereni" 5-stepeni menjač i podizanje vozačevog sedišta 30 "santima". Kroz plafon..

Autor Priapus 26 Dec 2016, 13:03

SX-4 jeste bio dobra kupovina, ali nije "fensi". Vitara je i te kako fensi, i smatram da je cena u redu. Ko zeli C segment, za isti novac ima da bira, ali nista od ponudjenih nece izgledati jednako kul(osim ako ne smatramo Cactus C segmentom).

Autor Fordovac 26 Dec 2016, 17:37

Moron

Moj kolega i dalje vozi SX4, sad već 5 i po godina, kvarova NULA!

Sto se tice ove igracke gore, za te pare ima 500L ko lutka! :)

Autor carobnjak 26 Dec 2016, 17:55

@carobnjak
Koliko je presao taj tvoj kolega za to vreme?

Autor Orlo 26 Dec 2016, 18:26

Orlo

Oko 60 hiljada km

Autor carobnjak 26 Dec 2016, 18:34

Nisam neki preterani stilista ( bar mislim da nisam ), vozim i ja nekada zimi na crnim čeličnim felnama, ali ... kada u mom bloku vidim novu testnu vitaru "Euro Šumara", u nekom najvišem paketu (i dvobojnoj karoseriji), a sa "zimskim" crnim čeličnim felnama ... Imali su i takav dvobojni swift (onaj "so color" ), leti predivan alu 17", zimi čelik 15" bez ratkapne ...
Mnogo im bolje izgleda bazna vitara sa plastičnim ratkapnama i neofarbanim crnim retrovizorima i crnim kvakama.
Ako je to sve "fensi" kako kaže Fordovac, ja reči nemam ...

Autor moron 26 Dec 2016, 19:12

Crni su im alu tockovi, mozda si pomislio da su celicne felne. Srednji nivo opreme na Vitari je sasvim okej, i alu felne su tamno srebrne. Meni se ti "obojeni" tockovi dopadaju. Prvi ih je uveo Mini, zatim DS, a sada ih svi ugradjuju serijski, pa i Suzuki. Fensi je, podseca na Evoque, samo mu crni enterijer ne postane teget posle dva leta :D

Autor Fordovac 26 Dec 2016, 20:11

Fordovac
Znam kako izgleda crna čelična felna, a kako "grafitna" alu felna,pa i za vitaru.
"Euro Šumar" i na svom sajtu reklamira samo čelične felne za zimski set.
"Suzuki Novi Sad" za vitaru (i C-Scross) nudi "set" od 4 zimske gume (16") + 4 ČELIČNE felne + šrafovi + ratkapne za RSD 119.000.
Kupiš "fensi" vitaru, od recimo i 20.000, jer ti je izgled kola bitan i deo tvog imidža, a onda dodje deo godine kada je obdanica krača od noći i "unakaziš" je čeličnim felnama sa eventualno no name ratkapnama...
Istina, nude i zimske alu felne MOMO sa gumama (koje dostižu 138.000).
Svako novo vozilo na ulici, posebno testno, je i svojevrstan "brend-ambasador". A kada ga "Euro Šumar" ukrasi za zimu ...
Kao što je prethodni uvoznik za Hjundaji za ix-35 takodje nudio samo čelične felne za zimske setove i sada skoro svaki ix-35 ( pa i onaj koji je plaćen preko 30k) na ulicama deluje kao nakaza. Novi uvoznik je promenio pesmu, pa za Tupsona za zimu nudi lepe alu felne originalno brendirane, čije cene počinju sa manje od 100 eura po komadu (za 16").

Autor moron 26 Dec 2016, 23:11

Fensi Vitara kosta 14500, ne 20. Kupiti zimsle gume i celicne felne kod uvoznika... tu treba da si bas naivcina, a ima ih, cim postoji ponuda. Ako zimi nude samo celicne felne, i ne mozes da dobijes auto sa alu felnama koje si platio, onda je to stvarno sramota. Sta je uopste problem voziti alu felne zimi? To retko ko radi, ja nisam primetio da se bilo sta cudno dogadja sa njima.

Autor Fordovac 27 Dec 2016, 11:02

Fordovac
Vitara "dobacuje" kod nas do 24,149 €.
Meni bi "kao budali šamar" legla ona za 17.499.
"S" verzija :)
Zašto mnogi ljudi zimi koriste čelične felne? Ne znam. Meni su fabričke čelične felne na 308 posle par godina delovale tako zardjalo kao da su tek izvučene sa dna okeana. I mislim da to nema veze sa vožnjom zimi i "peskarenjem". Već sa lošom "zaštitom".
"Domaći krš" vozim zimi sa alu, ali je suviše mlad za bilo kakve validne zaključke. Reći ću ti za par godina kakvo je stanje zimskih alu felni ...

Autor moron 27 Dec 2016, 12:15