
Nova Honda Civic će premijerno biti prikazana i na Beogradskom sajmu automobila. Do tada, detaljne utiske sa prve test vožnje iz Barselone moći ćete da pročitate u februarskom izdanju Auto magazina
Ekipa Auto magazina upravo se vratila iz Barselone gde je održana prva test vožnja nove, desete generacije “honde sivik”.

U odnosu na prethodnika, auto je širi, duži i niži, sa više mesta na na zadnjim sedištima i u prtljažniku. Pozicija vozača je još niža nego do sada, a brojne su i novine na tehničkom planu.

“Hondu sivik” sada pokreću dva potpuno nova turbo-benzinca, trocilindrični zapremine 1,0 litra sa 129 “konja” i četvorocilindrični zapremine 1,5 litara sa 182 konjske snage.
Imali smo prilike da isprobamo obe verzije i to u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim i automatskim CVT menjačem.

Od jačeg benzinca smo očekivali sjajne performanse koje su i potvrđene na putevima oko Barselone a pravo iznenađenje je predstavljao 1,0 motor koji se u praksi pokazao mnogo snažnijim nego što smo pretpostavljali da će biti.
Od strane uvoznika Honde za našu zemlju, kompanije Delta Automoto, potvrđeno nam je da će novi “sivik” imati domaću premijeru na sajmu u Beogradu, tako da će posetioci moći da uživaju u ovom novom modelu.
Više utisaka o najnovijoj “hondi sivik” moću ćete da pročitate u februarskom izdanju Auto magazina koji će se pojaviti na kioscima krajem sledeće nedelje.
Izvor: Magazinauto.com
Šta uradiše od Civica, izgleda kao neki hibrid hečbeka i limuzine.
Na drugoj slici, predimenzionirani štopovi.
8 generacija hečbeka za mene najlepši Civic.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Civic_(VIII)_%E2%80%93_Heckansicht,_13._Juni_2011,_Wuppertal.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Civic_(8.Generation)_front.jpg
Ako ne i najvece razocarenje u autoindustriji prethodne godine...
Nemam reci.
A po gradu se mota jedan Civic prethodne generacije u nekoj cudnoj plavoj boji koja, na momente, vuce na ljubicastu. Ljudi moji, kako to dobro izgleda! Nista slicno nisam video ikad na drugim automobilima...
Konacno normalna instrument tabla, ali sve ostalo je promasaj. Mozda ce ovo biti ispravljeno ako se pojavi karavan. Ovo definitivno nije hecbek, vec neka vrsta prinudnog liftbeka. Sedan izgleda odlicno, i nema ove boy racer branike, ali je zaista nepraktican. Nadajmo se da cena nece biti astronomska i da ce se karavan pojaviti sto pre.
@P1,
Recimo da bih je tako opisao ali taj pojam ne odredjuje da je ona "te i takve" boje.
@Fordovac,
Ako se ne varam, naslednika Accorda za Evropu nece biti tako da je ovo model koji pokriva i potrebu za sedan-om.
@P1,
Nije takva, to je bas ekstremni primer. Ovo je, cini mi se, "aegean blue metallic". Ali kad ukucam u pretrazi ne deluje toliko lepo kao uzivo. Moguce da ekran ne moze da docara taj efekat, plus sto google izbacuje samo ovu generaciju gore u pretrazi.
@LAcity,
Izraz "lep" se ne moze upotrebiti na taj prethodni CIVIC ali mi je koliko toliko drazi od ovog gore jer me podseca na onu generaciju pre, tj. Mk8 koji se pravio od 2005-2011.
Taj model mi je usao u kategoriju "imacu te jednog dana kad budem imao viska para".
Kada sam gledao svoj buduci auto, izmedju ostalog u uzem izboru je bio i taj model ali mala zanimljivost je da sajt "polovniautomobili" nista nije izbacivao u pretrazi na trazenu cifru koju sam ja uneo izrazenu u eurima :D
Hocu reci, bio je izvan moje lige.
Ali ta generacija u onoj bakarnoj boji ili nekoj slicnoj je jednostavno fantasticna i dan danas.
"..a pravo iznenađenje je predstavljao 1,0 motor koji se u praksi pokazao mnogo snažnijim nego što smo pretpostavljali da će biti."
Kapiram. Ljudi, logicno, pretpostavili da ce vozilo sa 129 KS da ima 119 KS, a ustvari se ispostavi da ima 139 KS. Pravo izanenadjenje..
Karavan nece brzo, tek na jesen. Ja sam bio vrlo razocaran i skokiran izgledom, ali cini mi se da na video testovima izgleda puno prihvatljivije.
U svakom slucaju sto se tife opremljenosti, motorizacije i kvaliteta biće sigurno medju najboljima u klasi. E sad cena ce verovatno odigrati kljucnu ulogu, bas zbog izgleda koji je upitan.
Entetijer mi je odlican btw.
Ono sto mi je zanimljivo su razlike u testovima sa ove i one strane bare. Amerikaci klece pred Civicom i dive se svemu, a Evropljani kao da kopaju mane i gde ih nema (mogao je jos veci prtljaznik s obzirom na duzinu, jos vise prostora je moglo, infotainment spor)