
Nakon što je u proteklom periodu sa nekoliko zatamnjenih teaser slika najavljivao svoj novi crossover, Mitsubishi je danas konačno objavio komplet fabričkih fotografija ovog vozila, čija zvanična premijera će biti održana početkom marta na tradicionalnom sajmu automobila u Ženevi.

Ovo je dakle Mitsubishi Eclipse Cross. Ono Cross u nazivu je tu da se odvoji od Mitsubishijevog ranijeg sportskog modela Eclipse (u coupe i cabrio verzijama), koji je bio poznat i po filmovima Fast & Furious.

U svakom slučaju, ovde imamo crossover koji će se u Mitsubishijevoj ponudi smestiti između modela ASX i Outlander, a čiji dizajn je inspirisan i XR-PHEV II conceptom. S tim u vezi, a kao što se i pretpostvaljalo, prednji deo vozila je dobio karakterističnu Dynamic Shield masku.


Što se tiče unutrašnjosti, tu su između ostalog novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, Smartphone Link Display Audio sistem, Apple CarPlay i Android Auto, trokraki volan, sedišta sa grejanjem, kvalitetniji materijali...


Naravno, kao opcija će se kupcima nuditi i S-AWC pogon na sva četiri točka.
Eclipse Cross je dugačak 4405 mm, širok 1805 mm i visok 1685 mm, što znači da je za 110 mm duži, 35 mm širi i 60 mm viši od aktuelnog ASX-a, dok im je međuosovinsko rastojanje isto i iznosi 2670 mm.

Za sada se od motora pominju 1,5 litarski četvorocilindrični turbo benzinac, kao i 2,2 litarski turbo-dizelaš, a od menjača CVT transmisija (sa osmostepenim manuelnim Sport Modom) i novi osmostepeni automatski menjač.

U gami pored benzinaca i dizelaša kasnije po nekim nezvaničnim informacijama možemo da očekujemo i plug-in hybrid verziju, sa kombinacijom turbo benzinca i elektromotora.


Kako stvari sada stoje, prodaja Eclipse Crossa će u Evropi početi na jesen, a prodavaće se takođe i u SAD-u.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Honda, Toyota, Mitsubishi.. svi neizlečivo zaraženi virusom lomljavine zadnje svetlosne grupe. Meni realno, pozadina užasna. Kao i ceo komplet. Na osnovu slika. Da vidimo i tu "osmostepenu automatiku"..
@Priapus,
Seti se japanskih automobila 90-ih i sada. Japanci odavno ne uzimaju nas evropljane kao ciljnu grupu za pitanje ukusa.
Moze se reci da je Mazda najkonvencijalnija i donekle Nissan. Tojota, Honda i Mitsubishi odavno ne fermaju nikoga...
Sećam se svega 90-ih. Pa i automobila. I to kako mi je privlaćan bio jedan Daihatsu Charade, mali Swift, Corolla E90, posebno sa troja vrata, i dan danas bih je posedovao. Deluje da je to bilo u nekom "skladu" sa evropskim ukusom. Za razliku od npr. Subaru XT i ostalih grdobina.
Ali da su Japosi mogli, mogli su. Sad ih kao nešto zabole. Sve ovo ima odličnog opravdanja ako ne misle da izvoze u Evropu. Ako misle, razmaženi Evropljani navikli na nešto ipak malo konvencionalnije..
Elem, od Carisme i Colta od pre deceniju i kusur, ja ne vidim da Mitsu ima jedan model koji bih posedovao.
Eventualno ASX ili (isključivo onaj restilizovani) Outlander. Čak, ASX posebno u odnosu na gabarite jedan od najprostranijih. Za ljubitelje prostranosti. Za koje kapiram da su teška manjina na ovim prostorima, većinom tesna kola, tesne majice, tesne pantalone..
Haj' što je grdo ali čemu naziv Eclipse , meni lično asocijacija na nešto lijepo...
Meni su Japanci imali svoj tehnološki , dizajnerski i svaki drugi zenit krajem 80-ih i početkom 90-ih , poslije toga ponešto bljesne ali u suštini većinom je to realno boranija...
Sem kvaliteta i pouzdanosti (iako je i to postalo sporno) ničim poželjna vozila , posebno kad se pogleda kako smjelo odmjere cijene za raznorazne grdobe...
posedujem 2006 eclipse v6, tunovan je na preko 300 ks na tockovima, tako da su ovakva sukocala sramota za eclipse ime.
najbolji model, po meni, je I dalje 1995-1999 turbo awd.