
Nakon januarske promocije regularne verzije novog LS sedana na sajmu automobila u Detroitu, Lexus je aktuelni sajam u Ženevi iskoristio da prikaže i novi LS sa hibridnim pogonom.

U pitanju je LS 500h, kojim će Lexus konkurisati modelima kao što su Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid i BMW 740e, a koji se izgledom ne razlikuje od regularnih verzija.

Automobil će kombinovati 3,5 litarski V6 benzinac, dva elektromotora, litijum-jonske baterije i Multi Stage Hybrid transmisiju, a biće moguća i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 140 km/h). LS 500h rraspolaže sa kombinovanom snagom od 354KS, pri čemu ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 5,4 sekunde.

LS 500h je dugačak 5235 mm, širok 1900 mm, visok 1450 mm, a ima međuosovinso rastojanje od 3125 mm.

Treba podsetiti da novi LS koristi globalnu GA-L modularnu platformu, kao i da je niži od prehodnika, sa širim tragom točkova.

Izgled je delom inspirisan LF-FC conceptom iz 2015. godine, pri čemu na ovom
serijskom primerku pažnju privlače i alu točkovi do 19 inča (opciono i od 20
inča).
Pod haubom standardnog Lexusa LS je potpuno novi 3,5 litarski V6 biturbo
agregat sa 309 kW/415KS i 600 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 10-stepenim
automatskim menjačem.
U Lexusu ističu da su se posebno pozabavili smanjenjem buke, kao i da su za putnike između ostalog predviđeni i infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, kolor head-up displej (za koji Lexus navodi da je najveći na svetu) i Mark Levinson 3D surround audio sistem. Takođe, ovakav automobil ima i brojne najmodernije bezbednosne i sisteme za asistenciju vozaču.
Na Lexusovom štandu u Ženevi pažnju privlače i drugi modeli, kao što trkački RC F GT3, pa Lexus RC, RC F, NX i RX.
Ivan Mitić – Autoblog.rs