home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai i30 Fastback je nova verzija kompaktnog automobila s kosim zadnjim krajem u stilu Coupea, a i30 N je sportska varijanta sa 275KS, vrhunskim zvukom i voznim karakteristikama dostojnim trkačke staze.

Velikom svetskom prezentacijom u nemačkom Dizeldorfu, Hyundai je kompletirao ponudu svog najvažnijeg i najprodavanijeg evropskog modela, i30. Novost u ponudi čine atraktivni Fastback, kao i sportska verzija N koja je najbrži kompaktni Hyundai ikada.

Novi i30 Fastback je automobil s petora vrata i kosim zadnjim delom inspirisan kupeom, model kakav ni jedan drugi konkurent, izuzev premium proizvođača ne nudi.

U odnosu na klasični i30, blago mu je promenjen prednji kraj, dok su bočna linija i zadnji deo u potpunosti novi.

Automobil je 12 cm duži od klasičnog i30 i osetno niži, a osim boljeg izgleda donosi i bolje vozne karakteristike jer je karoserija spuštena 5 mm dok je oslanjenje 15 posto tvrđe.

Kupci će moći da biraju između dve verzije s benzinskim motorima od 120 i 140KS, kao i dve dizel varijante sa 110 i 136KS.

Novi i30 N je najbrži serijski kompaktni Hyundai u istoriji. Automobil je u potpunosti razvijen na Nirburgringu, a testiran je i na poslednjem izdanju trke 24 sata Nirburgringa.

U odnosu na standardni i30, automobil donosi potpuno novu prednju osovinu, upravljački mehanizam, elektronsku blokadu diferencijala i elektronski nadzirano oslanjanje.

Kako tvrdi Hyundai automobil je na trkačkoj stazi jedan od najboljih automobila u klasi, ali to ćemo moći proveriti tek na jesen, kada će se održati prve probne vožnje.

U ponudi su u stvari dve verzije, osnovna ima 2,0 litarski motor sa 250KS, dok snažnija iz istog motora izvlači 275KS i 353 Nm obtnog momenta. To je dovoljno za maksimalnu brzinu od 250 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 6,1 sekundu.

Menjač je ručni sa šest brzina, ali auto ima i Launch control funkciju. Vozač takođe može da bira između pet načina vožnje, od ekološkog do personalizovanog sportskog.

Posebno oduševljava sirovim sportskim zvukom i "pucanjem" iz izduva što je retkost među konkurencijom.

Automobil u prodaju stiže u novembru, dok ćemo na Fastback morati da sačekamo do 2018. godine.

Izvor: 24sata.hr

Prilagodio: Ivan Mitić - Autoblog.rs

Foto i video: Hyundai Motor Europe



čitanja : 1546



Komentari