home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeot je na britanskom tržištu ponudu modela 208 ovog leta proširio i posebnim izdanjem nazvanim Allure Premium Special Edition.

Naglasak je kao i obično na bogatijoj opremi, koja između ostalog ovde podrazumeva i 16-inčne alu točkove sa mat crnim detaljima, panoramski stakleni krov, zatamnjena zadnja stakla, unutrašnje ambijentalno osvetljenje, el. podesive retrovizore sa grejačima, zadnje parking senzore, zadnju kameru, infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, Apple CarPlay i Android Auto, kao i paletu od deset boja za eksterijer (uključujući i novu "Orange Power" boju).

Peugeot je za 208 Allure Premium Special Edition predvideo 1,2 litarski trocilindrični benzinac sa 82KS, pri čemu ubrzanje do 100 km/h traje 12,2 sekunde.

Cene za 208 Allure Premium Special Edition u Velikoj Britaniji startuju od 16.565 funti

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1244



Komentari

Možda nije baš tema, ali, ima (blage) veze o večitoj temi - dizel vs. benzinac.
Gledao sam na Spritmonitor.de prikazane podatke o prosečnoj potrošnji za:
- 208 sa dizelima 100 i 120 ks i benzincima od 110 i 130 ks i
- fabiju sa TDI 105 i TSI 110,
sve za vozila mladja od dve godine (dakle, aktuleni modeli ).
Kod "takvih" 208, razlika prosečne potrošnje dizela i benzinca je 2,3 litra, dok je kod "fobija" razlika malo preko 1 litar, pri čemu prosek potrošnje za TDI iznosi skoro litar više nego za HDI, dok je za e-THP oko 3 dcl veći nego za TSI.
Tek, moj zaključak je da su TSI motori nešto ekonomičniji od e-THP-a (za tih oko 3 dcl), dok je TDI značajno manje ekonomičan od (Blue)HDI-a (za taj oko 1 litar).
Sve u svemu, ko kupuje fobiju, "uštedeće" izgleda više ako uzme TSI ( tim pre jer je fobija dizel preko 3.000 skuplja od TSI-a), dok je kod 208 "bolja kupovina" BlueHDI.

Autor moron 08 Avg 2017, 11:53

Ja sam uzeo da imam za lokalnu voznju 208 1.4 HDI i trosi mi oko 8.6 na 100km.

Ali iskjucivo gradske voznje na kratkim relacijama, po vracaru, cuburi, lekinom, neimaru, juznom bulevaru... ko je iz BG, zna o kakvoj konfiguraciji terena se radi... preko brda pa u rupu... pa ponovo hladan motor preko brda... inace, par puta sam mu ponistavao potrosnju kada sam isao na Novi Beograd i tu opusteno bude oko 4.4l/100 km na uzorku od 30-40 km voznje.

Autor Miki™ 09 Avg 2017, 11:00

Miki™
Automobil koji se pretežno po gradu vozi hladan, na relativno kratkim relacijama, sa dosta "kreni-stani", naprosto guta gorivo (posebno zimi). Tako da ti je tih 8,6 potpuno ok (za takve uslove). Ja često teram jarisa 1,0 "po centru". I taj zna da srkne u zimskom kreni stani režimu "u centru" i po 12-14 litara. Ali, čim se dohvati Novog Beograda, padne prosek i na 7.
Na sličan način, 1,6 HDI i 1,6 MJ mi zimi "u centru" znaju "dobaciti" i do 10. Upališ ga hladnog. Ugasiš ga "na cilju" hladnog.

Autor moron 09 Avg 2017, 11:19