
Mada neće imati neku svetsku premijeru, japanski Lexus ipak neće preskočiti ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu.
To znači da će Japanci svoj nastup pre svega bazirati na evropskoj promociji restilizovanih verzija crossovera NX i kompaktnog hibridnog vozila CT200h.
Ukratko, nakon nekoliko godina na tržištu, aktuelni Lexus NX je prošao kroz restilizaciju kako bi zadržao kupce sve do pojave potpuno nove generacije. NX je tako dobio modernizovani dizajn eksterijera i unapređeni enterijer, a sve kako bi zadovoljio potrebe kupaca luksuznih vozila.

Vizuelne izmene u stvari i nisu toliko upadljive, a podrazumevaju manje doterivanje prednjeg grila, svetala i LED dnevnih svetala. Takođe, NX 300h i NX 300 F Sport sada imaju i izmenjene otvore za vazduh na prednjem delu kao i nova svetla za maglu.
Promene zaokružuju manje izmene zadnjih svetala, hromirane izduvne cevi, novi zadnji spojler i hromirani L-elementi na braniku verzije NX 300h. Uz nove 18-inčne alu točkove, to je to.
Treba pomenuti i značajno modifikovano oslanjanje, uz poboljšanje upravljivosti.

Što se unutrašnjosti tiče, izdvajaju se veći 10.3-inčni ekran (umesto 7.0-inčnog), kao i detalji u metalik satin finišu.

U ponudi su verzije NX 200t sa 2,0 litarskim turbo benzinskim motorom, kao i hibridni NX 300h sa kombinacijom 2,5 litarskog benzinca i dva elektromotora.

Na kraju, kupcima će se i dalje nuditi NX F Sport, i to sa crnim prednjim grilom, ekskluzivnim točkovima, Naguri aluminijumskim detaljima u unutrašnosti i novom crno-belom kombinacijom sedišta.
Sledi modernizovani CT200 h koji je inače tokom svojih sedam godina na tržištu već prošao kroz nekoliko modifikacija (za to vreme je prodato više od 300.000 primeraka), a za modelsku godinu 2018 ovaj hibridni model je doživeo još jedno doterivanje.

Kao i kod NX modela, ni ovde većih vizuelnih izmena nema, pa se kao najznačainiji izdavajaju modifikovani prednji gril sa saćastom šemom, doterana LED dnevna svetla, okviri svetala za maglu u metalik sivom izdanju, LED zadnja svetla, kao i restilizovani zadnji branik.

Treba pomenuti i novi dizajn alu točkova, kao i veći 10.3-inčni ekran i nove boje u unutrašnjosti (uključujući i nove dvobojne kožne kombinacije).

U ponudi ostaje i CT 200h sa F-Sport paketom, sa aero kit-om, Jet black detaljima, alu točkovima od 17 inča, kao i nove dvobojne kožne kombinacije za unutrašnost (Flare Red/Black, White/Black i Chateau/Black).

Takođe, i za eksterijer je predviđena opciona dvobojna kombinacija (Lava Orange/Heat Blue).
Za pogon se i dalje brine 1,8 litarski benzinac u kombinaciji sa elektromotorom (ukupno 136KS), uz ECVT automatik.

Na kraju, dostupan je i Lexus Safety System + paket, koji uključuje brojne bezbednosne sisteme (Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert...).

2018 Lexus CT 200h će se u prodaji u Evropi, Japanu, Kini i na nekim drugim tržištima pojaviti na jesen, ali se više neće prodavati u SAD-u.
Na kraju, Lexus će u Frankfurtu izložiti i druge modele, među njima i luksuzni sedan LS, kao i sprotski coupe LC.
Ivan Mitić – Autoblog.rs