
Ferrari će na septembarskom sajmu automobila u Frankfutu i zvanično promovisati svoj novi model Portofino (po gradu u Italiji), kojim će zameniti dosadašnju Californiju T. Do tada, pred nama su prve zvanične fotografije i detalji.

Automobil je dizajnirao njihov Centro Stile, a i dalje se radi o sportskom Coupe-Cabrio sportskom automobilu sa sklopivim tvrdim krovom (ovoga puta lakšim i još efikasnijim) i sa dva zadnja sedišta (samo za kraće realacije).

Uz veću upotrebu aluminijuma, Portofino se odlikuje i smanjenom težinim, većom torzionom čvrstoćom, revidiranim izduvnim sistemom, trećom generacijom elektronskog zadnjeg diferencijala E-Diff3, kao i F1-Trac sistemom i potpuno električnim servom EPS.

Ističu se i potpuno LED prednja svetla, infotainment sistem sa 10.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir, novi klima uređaj koji unapređuje komfor putnika (bilo sa sa spuštenim ili podignutim krovom), novi volan i naravno 3,9 litarski V8 motor.

Ovaj twin-turbo agregat raspolaže sa 441 kW/600KS pri 7500 o/min. i 760 Nm pri 3000-5250 o/min., a sa njim Ferrari Portofino do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi, uz najveću brzinu veću od 320 km/h.

Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva 10,5 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 245 grama po km.

Treba pomenuti i dimenzije: Portofino je dugačak 4586 mm, širok 1938 mm i visok 1318 mm. Ovde i podatak da raspored težine iznosi 46-54% napred/nazad.
Više detalja (uključujući i podatak o ceni) će biti saopšteno naknadno, ali na to nećemo morati još dugo da čekamo jer se sajam u Frankfurtu za posetioce otvara 14. septembra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Bas je lep! Jedino mi malo smeta sto su sadasnji Ferariji malo za nijansu usloznjenog dizajna nego sto bih ja voleo. Previse se dopusta da aerodinamika kroji "odelo". Ima par suvisnih linija po meni, ali je generalno lep
Enterijer je, s druge strane, savrsen, samo bih voleo da ima i treci otvor ventilacije na sredini. Ovako se malo naglasava sirina centralnog dela pa vise pashe nekom SUVu nego malom sportskom autu.
Iako je ovo relativno nebitan model u Ferarijevoj gami jer je entry level model koji je tu da otme kupce nekim jeftinijim markama, svakako mi je krivo sto jedan BMW M5 okupi vise komentara uz prepirke o stotinkama i sl...
Ej, ovo cudo ima 600KS!!!
Ali slicne stvari se dogadjaju i na vesti o drugim manje komercijalnim automobilima kada se na ovom blogu pojavi premijera. Moguce da sam samo iracionalan, i da ovaj model mnogi od nas nece uzivo ni videti a kamoli voziti...
Prelep auto...mnogo lepsi nego Callifornia. I sigurno ce se dobro prodavati. Bas izgleda kao pravi Ferrari!
@UCS slazem se otvore ventilacije, lepse bi bilo da ih je 3. I meni je to upalo u oci :)
DaMir
Slažem se.
California nije baš izgledala najsrećnije, videlo se da je ulazni model.
Naslednik sasvim suprotno, ne izgleda kao ulazni model, naprotiv.
Čak najbolje izgleda u trenutnoj gami, od standardnih modela.
@P1 sa ovim prednjim delom po uzoru na top modele marke, ne mogu da promase! Podseca na GTC4 Lusso, ima i par detalja sa F12 ali po meni lepse izgleda ovde, sve super uklopljeno! Enterijer perfektan...eto ako bi bas hteo da cepidlacim, ove felne mi bas ne idu uz njega ;)
Damir
Meni su felne top.
Jedino bež enterijer umesto crnog, to je sve. :)
@P1 meni bi ovde lepse legle one petokrake sa duplim kracima, kao sto su na F12 Berlineta...a enterijer moze bez ili braon
Autor P1 23 Avg 2017, 13:04
Ovo je potpuno ružan, nebitan i običan Ferari. Ono što je tebe privuklo, što podseća linijom na old tajmere i aktuelne AMC CLS SLS E 63, Mercove koji tebe fasciniraju.
Na žalost, težak kiks Ferarija, a mislim da je namenjen za SAD jer samo tamo, ovakve kante prolaze. Kante u kojima vozač sedi u gepeku, kao i oni SLS CLS AMG 63, to jeste gliser modeli.