
Nakon obnovljene S klase Sedan (predstavljena još u prvoj polovini godine), na red za doterivanje su stigli i S klasa Coupe i S klasa Cabrio (uključujući i AMG verzije).
Njihova premijera je zakazana za predstojeći sajam automobila u Frankfurtu, ali zvanične fotografije i detalji su već sada pred nama.

Od vizuelnih izmena treba pomenuti redizajnirane branike, veće otvore za vazduh, nova prednja svetla, OLED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova i nove izduvne cevi, a u unutrašnjosti novi volan, 12.3-inčni COMAND infotainment ekran i Mercedesov novi Energizing Comfort interfejs (sa modovima za aktiviranje funkcije grejanja i masaže kod sedišta, ambijentalnog osvetljenja, muzike i modova vožnje).


U gami motora se ističe 4,0 litarski biturbo V8 motor sa 469KS, u modelu S560 Coupe, pri čemu je pogon standardno 4Matic na sva četiri točka.
Sledi Mercedes-AMG S63 Coupe pod čijjom haubom je 4,0 litarski V8 agregat sa 612KS, u kombinaciji sa novom devetostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom (takođe uz pogon na sva četiri točka).


Naravno, AMG paket podrazumeva i aero body kit, novu prednju masku, set AMG točkova, Performance izduvni sistem, AMG sporstko oslanjanje, jače kočnice...


Na kraju, posebno se ističe Mercedes-AMG S65 Coupe, i to sa 6,0 litarskim biturbo V12 motorom koji razvija 630KS, u paru sa sedmostepenim automatikom i uz zadnji pogon.


Ovde treba napomenuti da su verzije S65 i S63 opciono dostupne sa različitim 20-inčnim alu točkovima, a tu su i AMG Night Package, Carbon Fiber Package i karbon-kramičke kočnice.

Najslabiji u ponudi je inače model S450 Coupe, i to sa 3,0 litarskim V6 benzincem od 367KS.
Što se obnovljene S klase Cabrio tiče, i ovde su primenjene esteteke promene kao i kod S klase Coupe, pri čemu ovaj model ima i sisteme Aircap i Airscarf, poznate sa drugih Mercedesovih Cabrio modela. Podsećanja radi, Aircap je štitnik od vetra koji se podiže iznad gornjeg ruba vetrobrana i usmerava strujanje vetra iznad glava putnika, dok je Airscarf sistem grejanja koji kroz kanale u sedištima i naslonima za glavu usmerava topao vazduh na gore, ka vratu.


Za razliku od S560 Coupea, S560 Cabrio ima zadnji pogon, a između ostalog može da ima i najnoviji Driver Assistance System sa polu-autonomnim mogućnostima i Magic Body Control sistem. Jedina S klasa Cabrio sa 4Matic pogonom na sva četiri točka je verzija S63.

U nastavku i paleta svih dostupnih verzija obnovljene S klase Coupe i Cabrio
Mercedes S Klase Coupe:
● S450 4Matic: V6 benzinac; 2996 ccm; 367KS i 500 Nm, potrošnja 8,9 l/100 km, ubrzanje 0 do 100 km/h za 5,5 sekundi
● S560 4Matic: V8 benzinac; 3982 ccm; 469KS i 700 Nm, potrošnja 8,0 l/100
km, ubrzanje do 100 km/h za 4,6 sekunde
● AMG S63 4Matic+: V8 benzinac; 3982 ccm; 612KS i 900 Nm, potrošnja 9,3 l/100
km, ubrzanje do 100 km/h za 3,5 sekunde
● AMG S65: V12 benzinac; 5980 ccm; 630KS i 1000 Nm, potrošnja 11,9 l/100 km,
ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu
Mercedes S Klase Cabrio:
● S560: V8 benzinac; 3982 ccm; 469KS i 700 Nm, potrošnja 8,7 l/100 km,
ubrzanje 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi
● AMG S63 4Matic+: V8 benzinac; 3982 ccm; 612KS i 900 Nm, potrošnja 9,3 l/100
km, ubrzanje do 100 km/h za 3,5 sekundi
● AMG S65: V12 benzinac; 5980 ccm; 630KS i 1000 Nm, potrošnja 11,9 l/100 km,
ubrzanje do 100 km/h za 4,1 sekundu
Ivan Mitić – Autoblog.rs





Na ovu AMG verziju su zaboravili da stave veliki trkacki spojler na gepeku, pa da sve bude upotpunjeno...