
Nakon što je julu promovisana Evora GT430, sada iz Lotusa stiže i njena Sport verzija.
U pitanju je više drumski orijentisana varijanta, koja nije toliko sposobna na stazi kao regularna Evora GT430, ali se zato odlikuje za 10 kg manjom težinom i većom maksimalnom brzinom (sa manuelnim menjačem može do 315 km/h).

Ukratko, i ovde se za pogon brine 3,5 litarski V6 motor sa 430KS i 440 Nm obrtnog momenta (sa automatikom ima 450 Nm). Ovde i podatak da verzija sa manuelnim menjačem do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi, a sa automatikom za 3,7 sekundi.

Evora GT430 Sport je teška 1248 kg, što znači da odnos snaga/težina iznosi 345KS po toni.
Takođe, Evora GT430 Sport nema neke aerodinamičke elemente kao regularni GT430 (između ostalog prednji spojler od ugljeničnih vlakana i veliki zadnji spojler), ali od ugljeničnih vlakana ima prednji i zadnji branik, krovni panel, zadnje panele i zadnji spojler...

U unutrašnjosti se ističu sportska sedišta od ugljeničnih vlakana (sa GT430 logom i crveno-belim kontrastnim šavovima), pragovi od ugljeničnih vlakana, alkantara na volanu, oplatama vrata i centralnoj konzoli, kao i novi dizajn grafike na instrument tabli.
U opremi su između ostalog i infotainment sistem, navigacija i zadnja kamera.
Ivan Mitić - Autoblog.rs