
Nakon onih procurelih slika, BMW je večeras i zvanično predstavio svoj novi crossover X2, najavljen inače još prošle godine u formi studije (na sajmu automobila u Parizu).

Kao što nagoveštava već i svojom oznakom, X2 će se u ponudi bavarske marke smestiti između modela X1 i X3, a kupcima će biti dostupan od marta sledeće godine.


Budući da je o X2 već bilo dosta reči u prethodnom periodu, ovde samo ono najosnovije. Dakle, X2 je napravljen na UKL platformi, kao uostalom i novi X1 koji je BMW predstavio 2015.

Na početku će se nuditi sledeće verzije:
X2 sDrive20i: 2,0 R4 | 192KS | 280 Nm | 7,7 s 0-100 | 5,5-5,9 l/100km
X2 xDrive20d: 2,0 R4 | 190KS | 400 Nm | 7,7 s 0-100 | 4,6-4,8 l/100km
X2 xDrive25d: 2,0 R4 | 231KS | 450 Nm | 6,7 s 0-100 | 5,1-5,3 l/100km
Kasnije stižu i ove verzije:
X2 sDrive18i: 1,5 R3 | 140KS | 220 Nm | 5,9-6,3 l/100km
X2 xDrive20i: 2,0 R4 | 192KS | 280 Nm | 6,1-6,2 l/100km
X2 sDrive18d: 2,0 R4 | 150KS | 330 Nm | 4,5-4,7 l/100km
X2 xDrive18d: 2,0 R4 | 150KS | 330 Nm | 4,8-5,2 l/100km


Pored pogona na prednje točkove, nudiće se i varijante sa pogonom na sva četiri točka, a kupcima će između ostalog na raspolaganju stajati i sedmostepeni automatik sa dvostrukim kvačilom.

Što se dimenzija tiče, X2 je dugačak 4360 mm, širok 1824 mm, visok 1526 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2670 mm, prtljažnik je zapremine 470 litara, dok su točkovi od 17 do 20 inča.


U opremi će se između ostalog naći i najnoviji BMW-ov iDrive sa 6.5-inčnim ili 8.8-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Apple CarPlay i Head-Up displej.

BMW će X2 nuditi u tri varijante, i to Basic (bazna verzija), M Sport (aero kit, tamni detalji, zaštita blatobrana u boji vozila...) i M Sport X (dodaje elemente iz M Sport i X Line ponude).


M Sport i M Sport X verzije imaju i M Sport oslanjanje, uz opcioni Dynamic Damper Control (auto je niži za 10 mm), kao i alu točkove od 19 ili 20 inča.
Što se cene tiče, najjeftiniji u ponudi biće X2 sDrive18i koji će u Nemačkoj koštati 34.250 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mercedes GLA by BMW.
Dobro su stavili BMW bedž na C stub, da mogu ljudi da ukapiraju da je BMW. :)
Konačno i BMW napravio svoj "STEPWAY". :)
P1
Kakve veze ovo ima sa GLA?
Ili hoces reci da je X1 dosta veci i prostraniji od GLA, pa je sad dosla ova "kupe" verzija..
NBB
Ma nikakve...
https://s.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/916x515/quality/95/https://s.blogcdn.com/slideshows/images/slides/711/768/3/S7117683/slug/l/bmw-x2-no-camo-8-1.jpg
Nisu uopšte iskopirali GLA sa dizajnom :)
Spolja lep, unutra nista novo, performanse odlicne. Iznenadjujuce mi je da trocilindras sa 140 hp trosi vise nego R4 sa 190 hp, oba s drive.
NemanjaBB
Pa X1 jeste dosta prostraniji od GLA. Ulazio sam u oba, i kada sednes u GLA posle X1-ce, imas osecaj kao da si sisao u katakombu. Pa sam X2 ima nekoliko cm viska u visinu, sto mu sigurno daje i vise prostora unutra, a kad govorimo o prakticnosti (sto bi i trebalo da bude jedna od bitnih stavki suv vozila) GLA i X2 kao da su dva razlicita segmenta. Prtljaznik kod GLA - 420 litara, a kod X2 - 470 litara. Mislim da je svaka dalja diskusija suvisna.
Sto se tice enterijera, posto vidim da je isti kao kod X1, jedino mi smeta ova malo duza rucica menjaca. Sve ostalo je mnogo lepse uzivo nego na slikama....