home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes G klase

Dok čekamo na 15. januar i NAIAS sajam automobila u Detroitu gde će biti održana zvanična premijera, na internet je proocureo set prvih fotografija dugo očekivane nove Mercedesove G klase.

G klasa je naime prošla kroz najznačajnije promene u svoje četiri decenije postojanja, i to u cilju pružanja većeg komfora i moderne tehnologije, ali bez umanjenja njenih terenskih sposobnosti.

Mercedes G klase

Po sadašnjim informacijama, nova G klasa je lakša i šira od sadašnje, uz duže međuosovinsko rastojanje i prostraniju unutrašnjost.

Mercedes G klase

I nova generacija G klase (kodne oznake W464) zadržava prepoznatljivi kockati oblik, dok je značajne izmene pretrpela unutrašnjost. Uz doterani izgled i moderniju tehnologiju, treba pomeniti značajno više mesta za putnike pozadi. Takođe, putnici na prednjim sedištima imaju i 38 mm više mesta u predelu ramena, a pozadi za 27 mm.

Mercedes G klase

U vesti se navodi i da je pozicija sedenja sada nešto sličnija putničkim automobilima, kao i to da prtljažnik ima veću zapreminu nego ranije.

Mercedes G klase

Posebno treba pomenuti opcionu digitalnu instrument tablu, Burmester-Surround-Sound sistem sa 16 zvučnika, ali i Android Auto i Apple CarPlay.

Mercedes G klase

Mercedes navodi da i nova G klasa "impresionira svojim performansama u svim uslovima" kao i da ima "vrhunske sisteme asistencije za bezbednost i udobnost". Takođe, vozilo je "fantastično upravljivo", odnosno u novoj generaciji je sve podignuto na još viši nivo.

Mercedes G klase

Klasičan upravljački sistem je inače zamenjen modernijim elektromehaničkim sistemom, a treba pomenuti i tri blokade diferencijala, prilazni ugao od 31 stepen, silazni od 30 stepeni, klirens od 241 mm i G-Mode namenjen isključivo terenskoj vožnji, dok je maksimalna vodena prepreka koju prelazi 70 cm.

Mercedes G klase

U gami motora će se između ostalog naći i 4,0 litarski twin-turbo V8 benzinac, kao i novi 2,9 litarski šestocilindrični dizelaš.

Na kraju, tu je i novi menjač 9G-TRONIC, ali više detalja nas očekuje u narednim danima.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 2230



Komentari