
Nova Fiesta ST u prodajne salone stiže ove godine, a uz najnovije i najsnažnije izdanje Fordovog automobila B segmenta stiže nekoliko zgodnih namenskih komponenti.

U Fordovom odeljenju u kome su zaduženi za sportska izdanja modela kao što su Fiesta ili Focus, za kupce nove Fieste s kojom stiže poznata oznaka ST, pripremili su nekoliko zgodnih namenskih detalja s kojima Fiesta definitivno ostaje među najpoželjnijim sportskim automobilima B segmenta.

I dok će se Fiesta ST standardno isporučivati s odličnim Recaro sedištima, ručnim 6-stepenim menjačem i posebnim novorazvijenim progresivnim oprugama, Ford će zainteresovanim kupcima opciono ponuditi sistem "Launch Control", ali i Quaife mehaničku ograničenu blokadu diferencijala. Sve nabrojano, zaključno s adekvatnim gumama, pomoći će Fiesti ST da ostane na vrhu najupravljivijih (i najzabavnijih) automobila u svom segmentu.


U odnosu na prethodnu ST generaciju koju je pokretao 1,6 litarski četvorocilindarski turbo motor, novu Fiestu ST pokreće 1,5 litarski trocilindarski turbo benzinac (EcoBoost) koji raspolaže sa 200 konjskih snaga i 290 Nm najvećeg obrtnog momenta, a u uslovima koji ne traže njegov puni angažman tu je i automatska deaktivacija rada jednog klipa.

Za adekvatan zvuk zadužen je novorazvijeni aktivni izduvni sistem, a s novom Fiestom ST prvi put stižu i tri radna programa (Normal, Sport i Track) za regulaciju odziva motora i upravljačkog sistema, a suvišno je i pominjati da će vozač imati mogućnost potpunog isključivanja ESP-a.

Cena automobila koji od 0 do 100 km/h stiže nakon 6,5 sekundi i razvija 232 km/h još uvek nije objavljena.
Izvor: Klix.ba
Foto: Ford