
Chevrolet je za modelsku godinu 2019 obnovio tri modela iz svoje ponude za američko tržište, i to Spark, Cruze i Malibu.
Budući da se ovi modeli ne prodaji u Evropi, o njima samo najosnovnije.
Dakle, 2019 Spark dolazi sa izmenjenim prednjim delom (maska, svetla, barnik, hromirani detalji), novim alu točkovima, upadljivim bojama (Orange Burst Metalik, Passion Fruit, Caribbean Blue Metalik i Rasberry), kao i bogatijom opremom i bezbednosnim sistemima (sistem za automatsko kočenje u gradu, sistem za upozorenje o napuštanju kolovozne trake...).

Sve verzije Sparka između ostalog imaju i klima uređaj, zadnju kameru, Chevrolet infotainment sistem, Apple CarPlay i Android Auto.
U ponudi je i Spark ACTIV, sa (pro)terenskim izgledom i sa 10 mm višim klirensom, a bogatija je i lista opcija za personalizaciju vozila.
Na kraju, 2019 Spark pokreće 1,4 litarski benzinski motor, u paru sa manuelnim ili opcionim CVT menjačem.

Sledi 2019 Cruze (u sedan i hatchback varijantama), i to sa restilzovanom prednjom maskom, hromiranim detaljima, doteranim svetlima, novim točkovima od 17 i 18 inča, crnim okvirima stakala, novim bojama i materijalima za kabinu, kao i standardnim 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir i bogatijim spiskom bezbednosnih sistema.


Pod haubom može da bude 1,4 litarski benzinac sa 153KS i 239 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem) ili 1,6 litarski dizelaš sa 137KS i 325 Nm (takođe u paru sa šestostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem).

Na kraju, tu je i 2019 Chevrolet Malibu, takođe sa modifikovanim prednjim delom (maska, svetla, branik), novim točkovima od 16 do 18 inča, manjim izmenana u unutrašnjosti i sa bogatijom opremom.

Novost je Malibu RS, sa crnim prednjim grilom, 18-inčnim alu točkovima, zadnjim spojlerom, sportskim izduvnim sistemom, crnim Chevrolet logom, crnim sedištima, kožnim volanom, kao i 8.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir.

U gami motora za 2019 Malibu su 1,5 litarski turbo benzinac sa 163KS i 249 Nm, kao i veći 2,0 litarski agregat sa 250KS i 352 Nm.
Ivan Mitić – Autoblog.rs