home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Megane RS Trophy

Kao što je bilo i najavljeno prilikom premijere standardnog Megana RS nove generacije, Renault je sada predstavio i njegovu jaču Trophy varijantu.

Dakle, njegov 1,8 litarski turbo četvorocilindraš u verziji Trophy raspolaže sa 300KS i 400 Nm u verziji sa šestostepenim manuelnim menjačem, odnosno 420 Nm u kombinaciji sa opcionim EDC automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Renault Megane RS Trophy

Naravno, to nije sve, pa Megane RS Trophy kao deo standardne opreme ima i Cup šasiju sa tvrđe podešenim oslanjanjem, Torsen mehanički LSD diferencijal, lakše prednje kočione diskove, crvena Brembo kočiona klešta, ekskluzivne 19-inčne alu točkove sa gumama Bridgestone Potenza S001 (sledeće godine će dobiti i opcione 19-inčne točkove lakše za 2 kg po točku, uz Bridgestone Potenza S007 gume), kao i Recaro sportska sedišta sa alkantarom koja obezbeđuju za 20 mm nižu poziciju sedenja.

Renault Megane RS Trophy

Takođe, tu je i dalje sistem upravljanja i zadnjim točkovima.

Renault Megane RS Trophy

Što se tiče performansi, Renault je za sada objavio podatke samo o verziji sa šestostepenim manuelnim menjačem, koja do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi i postiže maksimalnih 260 km/h (regularnom Meganu RS je stotke potrebno 5,8 sekundi i može do 255 km/h). Saopšteno je takođe da u trećeoj brzini ovaj 1419 kg teški automobil od 80 do 120  km/h ubrzava za 3,1 sekundu.

Renault Megane RS Trophy

Očekuje se da će Megane RS Trophy sa EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom imati još bolje performanse, ali detalji o tome tek slede.

Renault Megane RS Trophy

Megane RS Trophy je razvio Renault Sport uz pomoć Nica Hülkenberga, a sada ostaje da sačekamo koje vreme će ovaj hot hatch ostvariti na nemačkoj stazi Nirburgring.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1467



Komentari