
Posle dva nova modela E klase sa plug-in hibridnim pogonom, nemački proizvođač ponudiće kupcima i hibridnu C klasu koja osim elektromotora za pogon koristi dizel agregat.
Dok neki proizvođači, kao što je Porsche, odustaju od dizelaša, Mercedes ove motore uparuje sa električnim pogonskim jedinicama, kako bi smanjio emisiju štetnih gasova i zadovoljo nove WLTP ekološke standarde.
Nakon modela E300e i E300de, koji kombinuju električni i benzinski, odnosno dizel motor u svom pogonskom sistemu, Mercedes predstavlja i C300de dizel plug-in hibrid. Ovaj plug-in hibridni model biće dostupan kako u limuzinskoj tako i u praktičnoj, karavan verziji, a na tržište stiže polovinom 2019. godine.

Kao i kod Mercedesa E300de, osnovnu pogonsku jedinicu čini 2.0 dizel motor sa 194 ks (143 kW), a pomaže mu elektromotor snage 90 kW. Ukupna kombinovana snaga pogonskog sistema je 306 ks (225 kW), dok je maksimalni obrtni moment 700 Nm.

Mercedes C300de ima pogon na zadnje točkove, a 0-100 km/h ubrzava za 5,6 s (limuzina), odnosno 5,7 s (karavan). Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, dok se u čisto električnom režimu vožnje automobil može kretati brzinom do 130 km/h.
Elektromotor se napaja iz baterija kapaciteta 13,5 kWh, a prema, sada već starom, NEDC mernom ciklusu u stanju je da pređe 57 km ako se vozi isključivo na struju (karavan do 56 km), što znači da će u realnim uslovima vožnje ova autonomija ipak biti nešto manja.

Baterije mogu da se dopune od 10 do 100% kapaciteta za oko 1,5 sati iz pomoć Wallbox punjača, dok im je na običnoj kućnoj utičnici potrebno oko 5 sati punjenja.
Izvor: B92.net
Foto: Mercedes-Benz