
Nissan ne odustaje od modela GT-R i još jednom ga je osvežio za sledeću sezonu u segmentima upravljanja, performansi i stila. Izmene su rezultovale i povećanjem cene, pa osnovna verzija sada košta nešto više od 90.000 evra.
Benzinski 3,6 litarski V6 motor dobio je dva nova turba, reaguje nešto brže u nižim obrtajima i efikasniji je za 5%. Nissan je saopštio da se stepeni prenosa menjaju 0,15 sekundi brže nego do sada u R Modu, koji je fokusiran na visoke performanse.

Rekonfiguracija izduvne grane omogućila je lakši pristup nosačima turbina radi lakšeg servisiranja, a na kraju je dodat titanijumski završetak izduvnih cevi. Elektronski kontrolisano ogibljenje je podešeno za nešto udobniju vožnju i bolju stabilnost u krivinama.
Nissan tvrdi da je upravljanje linearnije i preciznije nego ikada do sada kod ovog modela i da su pri brzinama do 300km/h potrebne minimalne korekcije. Rad kočnica poboljšan je dodavanjem jedinice koja zahteva manji pritisak, a ima jači odziv.

Nissan je iskoristio ovaj model za ponovno uvođenje nijanse plave boje koja je bila popularna kod prethodne generacije R34 (Bayside Blue). Kupcima su dostupne i nove felne prečnika 20 inča i nova siva boja enterijera. Novi GT-R sada može da se dobije u pet različitih nivoa trima. Na listi dodatne opreme su, između ostalog, sportska sedišta sa karbonskim ramom i karbon-keramičke kočnice.
Izvor: Nacionalnaklasa.com
Foto: Nissan