
Peugeot prikazuje Landtrek, svoj novo pick-up vozilo za tržište Latinske Amerike i Afrike, uz najavu da će se kasnije pojaviti i na nekim drugim tržištima (Evropa po sadašnjim najavama neće biti među njima).

Vozilo je nastalo saradnjom Peugeota i kineske kompanije Changan, bazira se na novoj platformi a ima i blizanca pod nazivom Changan Kaicheng F70.

Kako bilo, Landtrek će se nuditi u verzijama chassis, single i double cab, kao i u workhorse ili multipurpose varijantama. U zavisnosti od verzije, nosivost iznosi do 1,2 tone, pri čemu (takođe u zavisnosti od verzije) Landtrek može da ima i do šest sedišta (tri putnika napred i tri pozadi).

Što se dimenzija tiče, u vesti se navodi da je single cab verzija dugačka 539 cm i široka 192 cm, dok double cab ima 533 cm.

Vozilo se ističe upadljivom prednjom maskom (kod skupljih varijanti sa hromiranim okvirom), opcionim LED svetlima, zaštitnim elementima, krovnim nosačima, pragovima, opcionim hromiranim elementima...

Za unutrašnjost su predviđeni dvokraki volan, 10-inčni infotainment sistem, Apple CarPlay, Android Auto, Bluetooth, USB, 10 GB hard drive, dvozonska klima...

Deo opreme mogu da čine i sistem upozorenja o napuštanju kolovozne trake, kamera sistem od 360 atepeni, Hill Descent Control, ASR...

Kupcima će se nuditi 4x2 i 4x4 varijante, a što se motora tiče tu su 2,4 litarski turbo benzinac sa 210KS i 320 Nm (uz 6-stepeni manuelni ili 6-stepeni automatski menjač), kao i 1,9 litarski dizelaš sa 150KS i 350 Nm obrtnog momenta (u paru samo sa manuelnim menjačem, uz potrošnju od 7,8 l/100 km).
Snažnija verzija do 100 km/h ubrzava za 11,2 sekunde i postiže maksimalnih 177 km/h.
Landtrek je težak 1950 kg u verziji double cab sa zadnjim pogonom, dok double cab 4x4 sa manuelnim menjačem ima 2030 kg.
Ivan Mitić – Autoblog.rs