
Obnovljeni BMW Serije 5 u limuzinskoj i karavanskoj Touring verziji smo upoznali krajem maja, a sada smo dočekali i doterani M5.
Očekivano, i kod obnovljenog M5 imamo izmenjena prednja svetla (uz Adaptive LED tehnologiju ili BMW Laserlight), doterene "bubrege" i modifikovane branike.

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

Obnovljeni M5 će i dalje raspolagati sa 600KS (Competiton verzija 625KS), ali kasnije po ranijim informacijama stiže i lakša M5 CS varijanta koja će imati oko 650KS, unapređeni aero body paket i modifikovano oslanjanje.

Pod haubom regularnog BMW-a M5 je dakle 4,4 litarskiV8 M TwinPower Turbo motor, i to sa snagom od 441 kW/600KS i 750 Nm. Menjač je osmostepeni M Steptronic, a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova (4WD, 4WD Sport, 2WD).

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,4 sekunde, do 200 km/h stiže za 11,1 sekundu, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h (sa M Drivers Package-om je 305 km/h).

Naravno, deo M paketa čine i aero body kit, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, gume 275/40 R 19 i 285/40 R 19 (opciono će se nuditi i točkovi od 20 inča), kao i jače kočnice (opciono i karbon-keramičke kočnice).

Što se tiče M5 Competition verzije, snaga je ovde 625KS i 750 Nm, ubrzanje do 100 km/h iznosi 3,3 sekunde, do 200 km/h stiže za 10,8 sekundi, a sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h.
U paketu za M5 Competition su i crni prednji "bubrezi", gloss black detalji, crni M retrovizori, spojler na prtljažniku, modifikovani izduvni sistem i oslanjanje (auto je niži 7 mm), unapređeno upravljanje, novi alu točkovi od 20 inča, par novih detalja za unutrašnjost...
Standardni M5 u Nemačkoj košta 120.900 evra, dok M5 Competition tamo ima cenu od 129.900 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs