home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Opel Mokka

U Opelu i Vauxhallu su još prošle godine prestali sa proizvodnjom manjeg crossovera Mokka X, koji je od početka prodaje 2012. plasiran u oko 900.000 primeraka (od čega samo na britanskom tržištu više od 200.000 primeraka).

Opel Mokka

Naslednik je sada pred nama, dakle - Opel Mokka. Uz zvanične fotografije idu i prve informacije a one kažu da se nova Mokka bazira na CMP / e-CMP platformi iz PSA grupacije, što omogućava gamu konvencionalnih motora (benzinaca i dizelaša), ali i potpuno električnu verziju nazvanu Mokka-e.

Opel Mokka

Gama SUS motora je poznata iz bratskih modela DS3 Crossback i Peugeot 2008 (benzinci 1.2 PureTech 100, 130 i 155KS, kao i Blue HDI dizelaši 100 i 130KS), a biće dostupan i 8-stepeni automatski menjač. Međutim, u ovoj generaciji neće biti pogona na sva četiri točka.

Opel Mokka

Što se tiče električne Mokke, ovde se za pogon brine elektromotor sa 100 kW/136KS i 260 Nm, dok sa jednim punjenjem baterija od 50 kWh autonomija iznosi 322 km.

Opel Mokka

Treba reći da je nova Mokka sa svojih 415 cm za 12 cm kraća od starog modela ali i da je međuosovinsko rastojanje praktično isto - 256 cm. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika 350 litara (samo 6 litara manje nego ranije).

Uz novu platformu i bogatu gamu motora, značajno moderniji stajling i nove tehnologije, nova Mokka donosi i unapređenu unutrašnjost sa digitalnim instrumentima (do 12 inča) i modernim infotainment sistemom (od 7 do 10 inča, u zavisnosti od verzije).

Opel Mokka

U ranijem saopštenju se navodi i da je zahvaljujući upotrebi čelika velike čvrstoće, težina vozila mala, a stabilnost karoserije velika. Nova Mokka je naime i do 120 kilograma lakša od prethodnog modela, sa gotovo istim međuosovinskim rastojanjem i dimenzijama guma. Takođe, uz električnu Mokku, baterije se ugrađuju duboko u pod vozila, što snižava težište i istovremeno povećava torzijsku čvrstinu za dodatnih 30 procenata.

Opel Mokka

Više detalja nas međutim tek očekuje.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku i ranije objavljeno PR saopštenje uvoznika Opela za Srbiju:

Sledeća Opel Mokka biće prvi model koji će pokazati novo lice nemačkog brenda. Tim oko potpredsednika Opelovog dizajna, Marka Adamsa, stvorio je novi, nepogrešiv izgled - Opel Vizor. Poput kacige, zaštitni vizir koji integriše rešetku, farove i logo marke u jednom jedinom modulu, prekriva novo Opelovo lice.

Legendarna prva generacija Opel Mante inspirisala je početni koncept ove elegantne karakteristike: za novu Mokku dizajneri su bukvalno opet iskoristili Mantinu rešetku sa dvostrukim modulima farova na crnoj površini, uokvirenim tankom hromiranom lajsnom.

Vizor nove Mokke proteže se u jednom potezu preko prednjeg dela vozila ispod poklopca motora, vizuelno rastežući njegovu širinu i organizujući prednji deo sa smanjenom količinom elemenata. Nijedan suvišni ukras ne ometa fokus na čistoj, ravnomernoj površini koja savršeno integriše farove. Legendarni Opelov amblem munje ponosno dominira centrom. Izgleda čisto i precizno, savršena kombinacija s novom Mokkom koja će imati samo visokokvalitetna LED svetla, kao i najnovije generacije IntelliLux LED® matrix farove - istinski sjaj u ovom segmentu. Opel Vizor postaće zaštitni znak svih Opelovih modela tokom 2020-ih sa idejom daljeg udruživanja vrhunskih tehnologija.

“Bilo je veoma važno za nas da kreiramo svež novi izgled brenda koji će služiti i za našu buduću filozofiju dizajna da budemo i odvažni i čisti. Naš novi Vizor koji debituje u narednoj generaciji Mokke je vrlo jasan i prepoznatljiv, dok i dalje ima nemačke korene. U električnim automobilima poput Mokke nema potrebe za klasičnom rešetkom, pa Vizor stvara jednostavnu integraciju budućeg osvetljenja i drugih tehnologija, a sve unutar visokotehnološke zaštitne površine”, objasnio je Mark Adams.

Novo lice Opel brenda sledi filozofiju kompasa. Nova generacija Mokke po prvi put će pokazati novi izgled sa prednje i zadnje strane, koji će imati i budući Opelovi modeli. U dizajnerskom kompasu dve linije se presecaju sa Opelovom munjom u sredini, tako da amblem marke sve više postaje središnja karakteristika. Sada oštriji i jasniji znak na haubi, koji je tipičan za najnovija Opelova vozila, nastavlja se ispod munje i određuje vertikalnu osu. Karakteristična grafika u obliku krila LED dnevnih svetala, koju će zadržati i svi budući Opelovi modeli, simbolizuje horizontalnu osovinu.



čitanja : 5913



Komentari