
Bugatti je model Divo predstavio 2018. godine, a sada je otkrio izgled prvih primeraka spremnih za isporuku kupcima.
Iz Bugattija su istakli da prvi proizvedeni modeli označavaju kraj izazovnog razvoja koji je trajao dve godine, a čiji su rezultati zapanjujući. Za francusku kompaniju Divo nije samo još jedan hiperautomobil, nego signal nečeg novog.

"S Divom počinje nova era u Bugattiju, era moderne proizvodnje", izjavio je predsednik kompanije Stephan Winkelmann. On je rekao da je Divo "remek-delo proizvodnje automobila".

Ova nova era omogućava Bugattiju da promeni i prilagodi tehnologiju automobila, što je i učinjeno kada je Chiron pretvoren u Divo. Ograničavanje maksimalne brzine modela Divo na 380 km/h dalo je Bugattiju slobodu u razvoju.

Winkelmann je rekao da je Divo "vizuelno i tehnološki nezavisan model", te da "treba samo da ga pogledate kako biste to uočili".

Profil je elegantniji i izgleda više sportski od Chirona. Napred otvori na prednjem poklopcu smanjuju površinu vozila i poboljšavaju protok vazduha, dok novi spojler stvara više downforcea. Takođe, pomaže u usmeravanju više vazduha u prednje usisnike, dok istovremeno pomaže u hlađenju kočnica.
Nazad su unikatna svetla 3D dizajna s 44 lampice koje se odlično slažu sa uskim LED svetlima napred. NACA provodnik vazduha na krovu obezbeđuje dodatni vazduh za 8,0 litarski W16 motor koji razvija 1.500 KS.
Bugatti planira da proizvede samo 40 primeraka modela Divo, a svaki od njih košta najmanje 5 miliona evra. Kao što se moglo i očekivati, svi su unapred rasprodati.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Bugatti