
Restilizovana Serija 5 (G30 LCI) je premijeru imala krajem maja, kada je BMW predstavio obnovljenu ponudu standardne "petice", a nedugo nakon toga je svetlost dana ugledao i doterani M5.
U međuvremenu, BMW je saopštio i specifikacije za plug-in hibridnu verziju 545e, kod koje imamo kombinaciju 3,0 litarskog šestocilindričnog turbo benzinca, elektromotora i 12 kWh baterija.

Kombinovana snaga iznosi 394KS i 600 Nm obrtnog momenta, dok ubrzanje od 0 100 km/h traje 4,7 sekundi (najveća brzina je ograničena na 250 km/h).
Takođe, moguća je i vožnja samo u elektro modu, i to do 53 km.
Više detalja će međutim biti saopšteno naknadno.

Pomenuta restilizacija je Seriji 5 inače donela promene na prednjim svetlima (standard su adaptivna LED svetla), još izraženijim prednjim "bubrezima", kao i branicima i grafici zadnjih svetala.
Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti BMW-ov iDrive 7 infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, pa Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-ičnu digitalnu instrument tablu.
Na kraju, u gami su između ostalog i hibridne verzije BMW 530e i 530e xDrive, sa 2,0 litarskim benzincem i elektromotorom, uz 8-stepeni automatski menjač. Kombinovana snaga ovde iznosi 288KS i 420 Nm obrtnog momenta, a pored limuzine dostupna je i karavanska Touring varijanta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs