
Nakon dve godine prodaje na evropskom tržištu, aktuelna generacija Toyote Camry je za modelsku godinu 2021 prošla kroz manje doterivanje.
Estetske promene se svode na restilizovanu masku i modifikovane branike, što po rečima iz Toyote ovoj limuzini obezbeđuje veću dinamičnost i prestiž.

Takođe, u ponudi su i novi alu točkovi od 17 i 18 inča, kao i šira paleta boja.

Izmena ima i u unutrašnjosti, a tiču se pre svega novog 9.0-inčnog ekrana za infotainment sistem (postavljen više za bolju vidljivost i lakšu upotebu), uz brži softver, kao i Android Auto & Apple CarPlay konekciju.

Treba pomenuti i novu Beige ili Black premium kožu na sedištima i unapređenu listu Toyota Safety Sense sistema asistencije.

Camry se inače bazira na TNGA K platformi, dugačak je 4885 mm, širok 1840 mm, s međuosovinskim razmakom od 2825 mm, a nudi i veliki prtljažni prostor od 524 litra.
Hibridni pogonski sistem podrazumeva kombinaciju 2,5 litarskog benzinca i elektromotora sa ukupno 160 kW/218KS, uz e-CVT menjač sa opcijom manuelnog biranja stepena.
Fabrika navodsi da ubrzanje do 100 km/h traje 8,3 sekundi, kao i da je prosečna potrošnja goriva 4,3 l/100 km (emisija CO2 iznosi 98 g/km).
Prodaja obnovljene Toyote Camry na evropskom tržištu zvanično počinje u prvom kvartalu 2021.
Ivan Mitić – Autoblog.rs