
Konačno i zvanično, pred nama je najnovija i najsnažnija verzija BMW-ove M5 limuzine, dakle dugo najavljivani M5 CS.

Kao što je već bilo vidljivo na onim procurelim fotografijama, automobil između ostalog ima zlatno-bronzane okvire prednjih "bubrega", nove točkove od 20 inča, CS oznake, doteranu haubu, retrovizore od ugljeničnih vlakana, CS spojler na prtljažniku i agresivniji zadnji difuzor.

Takođe, tu su i karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima.

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

Pod haubom je i ovde 4,4 litarskiV8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa 467kW/635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka).

Takođe, M5 CS je za 70 kg lakši od običnog M5 modela što se odrazilo na bolje performanse.
Podsećanja radi, obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde, M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3,3 sekunde, a ovaj M5 CS za tačno 3,0 sekunde.

Što se potrošnje goriva tiče, ona po fabričkim podacima u kombinovanom ciklusu iznosi 10,9-11,3 l/100 km, a CO2 emisija je 248-257 grama po km.
Na kraju i cena - BMW M5 CS u Nemačkoj košta 180.400 evra...
Ivan Mitić – Autoblog.rs