
Jeep je u septembru prošle godine predstavio Grand Wagoneer concept, ali je odmah potvrđeno da stiže njegova serijska verzija, i to za modelsku godinu 2022.
Serijski model je premijeru imao danas, i to u varijantama Wagoneer i Grand Wagoneer (Grand Wagoneer ima crni krov, nešto drugačji prednji gril i zadnja svetla, a oba se nude sa točkovima do 20 do 22 inča).

U svakom slučaju, serijski model se i ne razlikuje mnogo od koncepta, pri čemu će isporuke kupcima početi ovog leta.

Wagoneer i Grand Wagoneer imaju međuosovinsko rastojanje od 3124 mm, a dužina vozila iznosi 5435 mm.

Oba će biti dostupna sa tri paketa opreme (Series I, Series II i Series III), sa do osam sedišta, standardnim kožnim enterijerom, dugačkom listom sistema pomoći vozaču i najvećim tovarnim prostorom u svojoj klasi.

Deo opreme će činiti i potpuno digitalna instrument tabla (od 10.25 odnosno 12.3 inča), infotainment sistem (sa 10.1 odnosno 12.0-inčnim ekranom), panoramski stakleni krov, 10.0-inčni kolor Head-up displej, Night Vision kamera, sistem automatskog parkiranja, adaptivni tepomat, nadgledanje mrtvog ugla, siystem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, upozorenje na frontalni sudar, kao i vazdušno oslanjanje kod top verzija.

Pristupačniji Wagoneer u SAD-u inače košta od 57.995 dolara, dok luksuzniji Grand Wagoneer ima cenu od 86.995 dolara.

Kasnije će biti ponuđen i Grand Wagoneer Obsidian, sa crnim 22-inčnim točkovima, "Dark Onyx" metalik detaljima za eksterijer i još luksuznijom opremom, i to za 98.995 dolara.

Novi Jeep Wagoneer pokreće 5,7 litarski V8 motor sa mild-hybrid tehnologijom, raspolaže sa 392KS i 548 Nm, a uparen je sa 8-stepenim automatskim menjačem. Standardno se dobija zadnji pogon, a opciono i pogon na sva četiri točka.
Grand Wagoneer pod haubom ima veći 6,4 litarski V8 agregat sa 471KS i 617 Nm, uz 8-stepeni automatik i standardni pogon na sva četiri točka.
Ivan Mitić – Autoblog.rs