home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
SEAT Ibiza

Španska kompanija SEAT je petu generaciju superminija Ibiza predstavila pre nešto više od četiri godine, a sada je došlo vreme za osveženje subkompaktnog hatchbacka.

SEAT Ibiza

S obzirom da prva verzija i dalje izgleda odlično uprkos činjenici da se pojavila na tržištu početkom 2017. godine, u SEAT-u nisu pravili velike promene, piše Klix. One su primetne na prednjem delu gde sada čak i osnovni model ima LED tehnologiju za pojedine funkcije svetala, dok je opciono moguće dobiti full-LED svetla. SEAT-ov hromirani logo je urađen u dva tona, a paleta boja je proširena te sada uključuje Asphalt plavu i Sapphire plavu boju. Osim toga, tu su i tri nova seta felni, dva veličine 17 te jedan veličine 18 inča. Promene eksterijera zaokružuje ime modela ispisano ručno.

SEAT Ibiza

U unutrašnjosti se nalazi infotainment sistem s većim 8,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, a opciono je moguće dobiti 9,2-inčni ekran. Potpuno digitalni 10,25-inčni klaster je takođe tu, a u ponudi su i nove presvlake. Materijali u unutrašnjosti su kvalitetniji, što se vidi i na armaturnoj ploči koja je sada mekša na dodir.

SEAT Ibiza

Hatchback iz B segmenta je dobio novi upravljač presvučen Nappa kožom u FR i Xcellence paketima, dok je u slučaju izbora paketa Style potrebno doplatiti. LED ambijentalno osvetljenje različitih boja koje je integrisano u ventilacijske otvore na krajevima armaturne ploče kako bi stvaralo prijatnu atmosferu nalik onoj u skupljim modelima nemačkoj brendova.

SEAT Ibiza

Kada je reč o pogonu, izbor je zaista bogat. Ponuda počinje od 1,0 litarskog trocilindričnog TSI motora koji razvija 95 KS i 175 Nm obrtnog momenta, a koji je uparen s petostepenim manuelnim menjačem. U snažnijoj konfiguraciji ovaj motor isporučuje 110 KS i 200 Nm obrtnog momenta, a moguće je birati između 6-stepenog manuelnog i sedmostepenog DSG menjača.

SEAT Ibiza

Najsnažniji motor je veći 1,5 litarski TSI koji nudi 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta.

Takođe, deo ponude je i trocilindrični 1,0 TGI na prirodni gas (CNG) uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem, koji proizvodi 90 KS i 160 Nm obrtnog momenta.

Proizvodnja redizajnirane Ibize će početi u postrojenju Martorell u Španiji tokom trećeg kvartala ove godine, a isporuke se očekuju krajem ove ili početkom sledeće godine.

U međuvremenu će osveženu verziju dobiti i sestrinski model Volkswagen Polo.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto i video: SEAT


Obnovljen i SEAT Arona

Sem što je predstavila osveženu Ibizu, kompanija SEAT je javnosti pokazala i obnovljenu Aronu.

SEAT Arona

S obzirom da je Arona u suštini crossover verzija superminija Ibiza, onda nije iznenađenje to što su promene veoma slične, kako eksterijera, tako i unutrašnjosti.

SEAT Arona

Najvažnija novost koju donosi facelift jeste Xperience paket opreme koji čini Aronu robusnijom. Ovaj model menja staru Xcellence verziju te podrazumeva vizuelne promene Aroninog karaktera. Pogon je i dalje samo na prednjim točkovima, što znači da verzije s pogonom na sva četiri točka neće biti.

SEAT Arona

S obzirom na to da se radi o višem nivou opreme, Arona je dobila full-LED svetla, kao i novi upravljač presvučen Nappa kožom.

SEAT Arona

Sve verzije obnovljene Arone sadrže ime modela koje izgleda kao da je napisano rukom.

Paleta boja je bogatija za Sapphire plavu, Camoulfage zelenu i Asphalt plavu boju, a tu su i nove 17-inčne felne, kao i dva 18-inčna seta. Uz doplatu je moguće dobiti krov u novoj Candy beloj boji koja se pridružila Magnetic sivoj i Midnight crnoj boji.

SEAT Arona

Svaki paket opreme ima poseban dizajn rešetke hladnjaka, kao i LED tehnologiju za neke funkcije svetala. SEAT je pomerio maglenke na višu poziciju kod modela Xperience te je redizajnirao krovni spojler i zadnji difuzor.

U unutrašnjosti je standardan 8,25-inčni ekran osetljiv na dodir, ali je moguće uz doplatu dobiti i veći 9,2-inčni ekran. To je moguće upariti sa 10,25-inčnim digitalnim klasterom.

Osvežena Arona dolazi s 1,0 litarskim TSI motorima od 95 i 150 KS. Dizela nema, ali je tu 1,0 litarski TGI motor koji koristi CNG. Troškovi po kilometru su do 50 posto manji u odnosu na standardni benzinski motor i 30 posto u odnosu na dizel.

Proizvodnja Arone počinje u trećem kvartalu ove godine u postrojenju Martorell u Španiji gde će silaziti s proizvodne trake zajedno s Ibizom.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto i video: SEAT



čitanja : 1896



Komentari