
Novi Peugeot 408 iznenađuje jer je potpuno drugačiji od drugih. Prvi je svoje vrste u istoriji marke, ali i na celom tržištu automobila.

Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj Peugeot nove generacije se odlikuje stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na efikasnosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.

408 se pre svega ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i načinom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik mački dele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja rešetka je u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke s glavom lava. Obrnuti izrez zadnjeg branika deluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Legendarni 20-inčni točkovi se odlikuju neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom Peugeot porodice, baš kao i LED svetla u obliku oštrica lavljih kandži na zadnjem kraju.

Novi 408 je dugačak 4,69 metara i ima velik međuosovinsko rastojanje od 2,79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sedišta, s čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je takođe izdašnih dimenzija i odlikuje se zapreminom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope zadnja sedišta. Novi 408 je visok 1,48 m i odlikuje ga vitka i prefinjena silueta. Time se poboljšavaju njegove aerodinamičke karakteristike.

408 se pobrinuo i za vozača i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita i- Peugeot Cockpit prepoznatljivog po svom kompaktnom upravljaču stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost.

U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijim i prijatnijim.

Sistemi za pomoć u vožnji su opremljeni sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i bezbednost. Uključuju:
* prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go
* tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pešake ili bicikliste pre nego što ih osvetle duga svetla
* sistem za nadzor mrtvog ugla dugog dometa (75 metara)
* upozorenje na saobraćaj pozadi koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unazad
Ponuda motora koji pokreću 408 uključuje plug-in hibridni motor s dve opcije snage (180 i 225 KS) i benzinsku verziju sa 130 KS. Sva tri pogona su kombinovana s 8-stepenim automatskim menjačem EAT8. Nakon nekoliko meseci će uslediti i verzija na potpuno električni pogon.

Efikasnost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela 408 jer kombinacija aerodinamičkih karakteristika, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskim nivoom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosečnom potrošnjom energije u hibridnoj, ali i u benzinskoj verziji sa 130 KS.
Novi 408 na tržište stiže početkom 2023. Reč je o vozilu s globalnim ambicijama – prvo će se proizvoditi u Miluzu u Francuskoj za evropsko tržište, a zatim u fabrici u Čengduu u Kini za tamošnje tržište.
„Marka Peugeot veruje da je život lepši ako mu se doda malo privlačnosti. Zahvaljujući jedinstvenom izgledu, inovativnoj fastback silueti i prefinjenosti kojoj nema premca, novi 408 je savršen dokaz filozofije i inovativnosti marke Peugeot” izjavila je Linda Jackson, glavna direktorka marke. „Novi 408 prevazilazi očekivanja u svakom smislu! Dizajniran je za sve ljubitelje automobila i života, odnosno za sve one koji žele da raskinu s tradicijom i pritom uživaju na odgovaran način. Utelovljenje je preciznih tehnoloških standarda marke Peugeot, kontrolisane efikasnosti i vrlo visokog nivoa digitalizacije, kao i snažnih emocija koje pobuđuje intuitivni užitak u vožnji”.
PR saopštenje Peugeot