
Land Rover Classic je lansirao 25 ekskluzivnih vozila Classic Defender Works V8 Trophy II inspirisanih ekspedicijama i iskustvom u čast svoje globalne off-road i istraživačke baštine.
Sedam decenija Land Roveri istražuju staze koje su pre bile nedostupne. Svako vozilo ima jedinstvenu kamuflažu koja predstavlja 23 lokacije na kojima se legendarni 4x4 borio tokom 70 godina istorije avanturizma, uključujući mesta od Camel Trophy, The First Overland do G4 Challenge. Dizajn takođe sadrži niz skrivenih Land Rovera i njihov ikonski oblik u silueti kako bi vlasnici mogli da ga prepoznaju, navodi Tportal.hr.
Osim mogućnosti kupovine jedinstvenog kolekcionarskog vozila, svi oni koji će imati sreću da kupe svoj primerak su pozvani da učestvuju u drugom ekskluzivnom trodnevnom takmičenju Land Rover Trophy. Land Rover Trophy omogućava istomišljenicima da sklope trajna prijateljstva, uspomene i stvore vlastitu patinu na nezaboravnom događaju. Kupci će dobiti uputstva od stručnjaka za takmičenje u nizu terenskih izazova baziranih na bodovima, nadahnutih poznatim globalnim avanturama. Nakon tri dana takmičenja jedan tim će otići s glavnom nagradom. Land Rover kaže da će kupci stvoriti trajne uspomene i upoznati se s njihovim vozilima na najneverovatniji mogući način.

Jedinstveni kamuflirani modeli Classic Defender Works V8 Trophy koji odaju počast Land Roverovoj baštini za sve terene, biće stvoreni korišćenjem modela Defender iz 2012.-2016., ogoljeni i ponovo izrađeni ručno prema strogim standardima i poboljšanim visokim specifikacijama, koje je razvio isključivo predani tim u Landu Rover Classic-u.
Michael van der Sande, Upravni direktor odeljenja Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations, ističe: 'Defender je osvojio terene širom sveta. Naš najnoviji Classic Works V8 Trophy II odaje počast ovoj ekspedicijskoj baštini u svom jedinstvenom dizajnu eksterijera, odajući počast nekim od ovih zapanjujućih lokacija. Svako od 25 dostupnih vozila je delo ljubavi, koje je nabavio, sastavio i preradio naš strastveni tim stručnjaka. Osim preuzimanja vozila, naši vlasnici će imati jedinstvenu priliku da se stave na krajnji test na događaju Land Rover Trophy.'

Pokretan Land Roverovim 5,0 litarskim V8 benzinskim pogonskim sklopom, koji proizvodi 405KS i 515 Nm obrtnog momenta, ograničeno izdanje ima ZF-ov automatski menjač s osam stepeni prenosa. Svaki model prolazi sveobuhvatnu obnovu s poboljšanim oslanjanjem, kočnicama i upravljanjem. Biće ponuđen kao 90 i 110 Station Wagon karoserije, kao i 110 Double Cab Pick-Up po prvi put na modelu Trophy. U proizvodnoj seriji od 25 vozila, Land Rover Classic će proizvesti samo pet pick-upova s dvostrukom kabinom, dok će preostalih 20 vozila biti jednako podeljeno između 90 i 110 karoserija.
Spoljašnji izgled ima prepoznatljivu crno-belu temu, s jedinstvenom kamuflažom razvijenom u saradnji s dizajnerskim timom Land Rover Special Vehicles. Glavna karoserija je izrađena u Fuji beloj boji s kontrastnim Narvik crnim krovom i sjajno crnim spoljašnjim elementima, sve do najsitnijih detalja uključujući zakovice, šrafove i ventilacijske otvore. Gloss Black 18-inčni Sawtooth aluminijumski točkovi dopunjuju temu.
Kamuflaža sadrži 23 lokacije na kojima je Land Rover savladao zahtevne terene tokom više od 70 godina istraživanja terenske vožnje. To uključuje istorijske terenske izazove, kao i novije Land Roverove ekspedicije u regijama od Južne Afrike i Laosa do Perua.
Niz spoljašnjih poboljšanja obezbeđuje nezaustavljive performanse na svim terenima. Napred, zaštitni A-okvir sadrži vitlo ispred prilagođene prednje rešetke. Crni poklopac motora ima satensku završnu obradu za smanjenje odsjaja u svetlim uslovima, dok snažna LED svetlosna traka pune širine od 1,27 m pruža vrhunsku vidljivost u uslovima na svim terenima noću.
Classic Defender Works V8 Trophy II ima dubinu prelaska vodene prepreke od 500 mm, zadnju tačku za oporavak i završava spoljašnjim zaštitnim okvirom za dodatnu zaštitu tela. Zadnje merdevine omogućavaju pristup krovnom nosaču za ekspedicije dok suptilni detalji uključuju oznaku Land Rover Trophy i beli detalj logotipa na blatobranima.
Recaro sportska sedišta su izrađena od visokokvalitetne crno-bele Windsor kože s kontrastnim šavovima, kombinujući podršku i udobnost. Kožna obloga se proteže na armaturnu ploču, vrata i plafon, osiguravajući ručno izrađen završetak u celosti.

Moderni infotainment sistem Land Rover Classic s integrisanom navigacijom i povezivanjem s mobilnim uređajima obezbeđuje da su najnovije multimedijske mogućnosti smeštene na autentičnoj nadzornoj ploči. Land Roverov ergonomski pištoljski menjač za ZF automatski menjač je takođe ugrađen za dodatnu kontrolu.
Za završetak enterijera, Land Rover Trophy brojčanik sata izrađen po meri Elliota Browna je centralni deo instrument ploče, s jedinstvenim licem koje odražava maskirni dizajn eksterijera. Elliot Brown ponovo snabdeva vlasnike Trophyja ekskluzivnim, izdržljivim satom Competitor’s Edition. U međuvremenu, za one koji nemaju dovoljno sreće da osiguraju jedno od vozila ograničene serije, Elliot Brown izdaje 1000 satova inspirisanih modelom Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II.
Konačno, za one koji žele da unaprede vlastiti Defender s estetikom Works V8 Trophy II, Land Rover Classic će nuditi originalnu dodatnu opremu inspirisanu Trophyjem koja će biti objavljena kasnije 2022. godine.
Verzije 90, 110 i 110 Double Cab Classic Defender Works V8 Trophy II su dostupne za kupovinu direktno od Land Rover Classica, s cenama koje počinju od 225.000 funti (268.360 evra) za model 90 u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Izvor: Tportal.hr / Land Rover
Foto: Land Rover