home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi BMW 3.0 CSL

24 Nov 2022 - 16:23 Noviteti Link
BMW 3.0 CSL

Šef BMW M Frank van Meel je još krajem juna potvrdio da se legendarni 3.0 CSL zaista vraća i da će debitovati pre kraja ove godine, kao kulminacija proslave 50. godišnjice M divizije.

2022. je inače već bila godina puna događaja s obzirom da smo videli M4 CSL, M3 Touring, novi M2 i serijski XM.

BMW 3.0 CSL

Ovo je dakle novi BMW 3.0 CSL (Competition Sport Lightweight), čija proizvodnja je ograničena na samo 50 automobila. Po ranijim najavama 30 primeraka će ostati u Evropi, a uprkos visokoj ceni (pominje se 750.000 evra), svi su već unapred prodati.

BMW 3.0 CSL

BMW 3.0 CSL je M model koji obećava čisto iskustvo vožnje koje čak zasenjuje i nedavno predstavljeni M4 CSL (G82). Za maksimalno zadovoljstvo u vožnji, novi CSL ne samo da nudi uravnoteženu raspodelu težine, pogon na zadnje točkove i najmoćniji redni šestocilindrični motor ikada ugrađen u standardni BMW, već kombinuje ove kvalitete sa ručnim 6-stepenim menjačrem.

BMW 3.0 CSL

Treba pomenuti plastiku ojačanu ugljeničnim vlaknima koja se ne koristi samo za krov, haubu i poklopac prtljažnika, već i za bočne pragove i zadnji spojler.

Još jedan upečatljiv detalj je krovni spojler, napravljen od plastike ojačane staklenim vlaknima.

BMW 3.0 CSL

Pažnju privlače i BMW logotipi na C-stubovima, laserski farovi sa žutim elementima i zadnja svetla opremljena filigranskim laserskim svetlosnim vlaknima. Svi delovi od CFRP-a se izrađuju ručno, pri čemu M GmbH ne štedi ni troškove ni trud.

BMW 3.0 CSL

Kao osnovna boja tu je Alpsko bela, a dekorativni elementi su u bojama M GmbH, uz "startni broj" 50 na krovu i vratima.

Lagani točkovi od 20 inča napred i 21 inča pozadi sa zlatnom bojom podsećaju na original iz 70-ih, dok specijalne gume koje je Michelin razvio ekskluzivno za 3.0 CSL, takođe diskretno obeležavaju godišnjicu M GmbH sa brojem "50" na bočnoj strani gume.

3.0 CSL je u velikoj meri baziran na isprobanom i testiranom tehnološkom paketu M4 CSL: to nije samo biturbo redni šestocilindrični motor S58, koji je pojačan na 412 kW/560KS, već i aktivni M diferencijal na zadnjoj osovini, M kontrola proklizavanja i M karbonsko-keramički kočioni sistem.

Sve komponente relevantne za iskustvo vožnje ponovo su prilagođene posebnim tehničkim uslovima kako bi se izvukao maksimum.

BMW 3.0 CSL

Sportski karakter BMW-a 3.0 CSL takođe je nepogrešiv u unutrašnjosti, koju karakterišu ugljenična vlakna i alkantara: sportski kupe, koji je dosledno dizajniran kao dvosed, radi bez suvišne akustične izolacije.

Odnos snage i težine ovde pada na 2,9 kilograma po KS, dok standardni M4 CSL ima 2,95 kilograma po KS.

Ivan Mitić – Autoblog.rs





čitanja : 1653



Komentari