
Nakon standardnog GLC-a, Mercedes sada predstavlja i novu, drugu generaciju modela GLC Coupe.
GLC Coupe ima stilizovaniji pristup istom receptu, dok svoju osnovu deli sa standardnim GLC SUV-om. Naravno, nagnuta linija krova i potpuno redizajnirani zadnji deo mu daju poseban izgled.

Novi dizajn se može pohvaliti impresivnom aerodinamikom od 0,27 Cd, što je poboljšanje u odnosu na 0,30 Cd kod njegovog prethodnika. Istovremeno, 4763 mm dugačko vozilo je 31 mm duže od modela koje zamenjuje.

Dok novi model zadržava tipične proporcije Coupe-SUV Mercedesa, izgleda čistije i prefinjenije u odnosu na svog prethodnika. Ovo je uglavnom zbog tanjih LED zadnjih svetala koja su međusobno povezana crnom oblogom, slično GLC-u.

Ostale značajne karakteristike GLC Coupea uključuju integrisani spojler koji se nalazi ispod jako nagnutog zadnjeg stakla, istaknuti zadnji branik, plastičnu oblogu i veliku dozu hromiranih detalja oko dvostrukih izduvnih cevi i difuzora.

U ponudi je i GLC Coupe opremljen AMG Line paketom, koji uključuje Panamericana masku, sportske branike i 19-inčne aluminijumske felne.
Poznati enterijer ima digitalnu instrument tablu od 12.3 inča, head-up displej u boji i ekran osetljiv na dodir od 11.9 inča, usvajajući najnoviju verziju MBUX infotainmenta. Tu je i standardni Burmester 3D Surround sistem od 710 vati sa 15 zvučnika.

Deo prostora za glavu pozadi je žrtvovan zbog forme Coupe-SUV, ali se čini da je ostatak unutrašnjosti prostran kao u standardnoj verziji, sa još većim panoramskim krovom koji baca više svetlosti u kabinu. Prtljažnik od 545 litara je 45 litara veći od prethodne generacije, ali 75 litara manji nego u običnom GLC-u. Takođe, kapacitet je u velikoj meri žrtvovan u plug-in hibridnim modelima koji dobijaju samo 390 litara zbog dodatnog hardvera.
Postoje značajne razlike između severnoameričkih i evropskih opcija pogona za GLC Coupe. U SAD, model je ekskluzivno dostupan kao GLC 300 4Matic Coupe, opremljen sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim motorom koji proizvodi 188 kW/259KS i 400 Nm obrtnog momenta, sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji doprinosi dodatnih 17 kW/23KS i 148 Nm kada je to potrebno.
Evropa dobija širu ponudu koja uključuje četiri blaga hibrida i tri plug-in hibridne opcije. 2,0 litarski turbo benzinac razvija 150 kW/204KS u osnovnom modelu GLC 200, a snažniji GLC 300 je identičan specifikacijama u SAD.
2,0 litarski turbo dizel motor razvija 145 kW/197KS u GLC 200d odnosno 198 kW/269KS u GLC 300d, pri čemu svi blagi hibridi imaju koristi od istog 48-voltnog sistema.
Što se tiče PHEV-a, svi oni dolaze opremljeni sa jednim električnim motorom koji proizvodi 100 kW/136KS i baterijom od 31.2 kWh koja nudi WLTP domet nulte emisije između 113-131 km u zavisnosti od varijante.
GLC 300e ima kombinovanu snagu od 230 kW/313KS, GLC 400e raspolaže sa 280 kW/381KS, a GLC 300de kombinuje dizel sa električnom energijom za 235KS.
Sve verzije GLC Coupea standardno dolaze sa sportskim podešavanjima za oslanjanje i upravljanje, i nasleđuju 4Matic sistem pogona na sva četiri točka i elektronske dodatke od GLC-a, kao i sa dostupnim ADAS-om.
Cene za novi GLC Coupe još nisu objavljene.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs