
BMW X1 i njegova električna verzija iX1 sa dužim međuosovinskim rastojanjem imaju premijeru na sajmu automobila u Šangaju.
U pitanju su modeli X1 L i iX1 L namenjeni kupcima u Kini, gde će se i proizvoditi.
U vezi dimenzija, BMW X1 L je dugačak 4616 mm odnosno 116 mm je duži od standardnog X1, dok međuosovinsko rastojanje sada iznosi 2802 mm (što je 110 mm više od standardnog modela).

Sem toga, ovi modeli se odlikuju i velikim panoramskim staklenim krovom, kao i debljim zadnjim sedištima za veću udobnost.

X1 L sa kineskim specifikacijama je dostupan sa prednjim pogonom u verziji X1 sDrive20Li, sa 1,5 litarskim turbo motorom od 115 kW/154KS i 230 Nm. Do 100 km/h stiže za 9,2 sekunde i može do 206 km/h.

Sledi verzija X1 sDrive25Li sa četvorocilindričnim 2,0 litarskim benzincem od 150 kW/201KS i i 300 Nm, koji do 100 km/h ubrzava za 7,9 sekundi i postiže maksimalnih 229 km/h. Snažniji motor se može dobiti i sa xDrive pogonom (ubrzanje do 100 km/h za 7,7 sekundi, maksimalna brzina 227 km/h).
Tu je i potpuno električna verzija sa dva elektromotora, nazvana iX1 xDrive30L.

BMW naplaćuje 288.900 juana (38.345 evra) za X1 sDrive20Li u Kini, a X1 xDrive25Li košta 349.900 juana (46.440 evra)
Cene i tehničke specifikacije za iX1 xDrive30L će biti objavljene naknadno.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs