
Changan predstavlja verziju pick-up modela Hunter s tehnologijom produženog dometa (EREV). Zavisno od verzije, ovaj kamionet mogu da pokreću jedan ili dva elektromotora uz pomoć 2,0 litarskog turbo benzinca, koji radi isključivo kao generator energije.
Verzija s jednim elektromotorom, postavljenim na zadnju osovinu, generiše 177 KS. Potentnija verzija s pogonom na sve točkove ima dva elektromotora, pri čemu onaj na prednjoj osovini dodatno izvlači 95 KS. U oba slučaja 2,0 litarski turbo benzinac, koji razvija 190 KS, deluje isključivo kao generator električne energije, a ova tehnologija u Kini postaje sve zanimljivija proizvođačima.
Kod oba modela ista je, litijum-gvožđe-fosfatna, baterija od 31,18 kWh, koja u električnom režimu obezbeđuje domet od 180 kilometara prema veoma izdašnom kineskom CLTC ciklusu. Ali, esencijalna snaga ovog koncepta je 2,0 litarski benzinac, navodi Klix.ba.

Proizvodeći struju za elektromotore, benzinski motor obezbeđuje ovom atraktivnom kamionetu autonomiju od čak 1.031 kilometar. Ono što je fascinantnije i pomalo čudno, proizvođač automobila tvrdi da je, bez obzira na verziju sa zadnjim ili pogonom na sva četiri točka, autonomija potpuno ista.
Vozilo je dugačko 5.380 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 3.180 milimetara. Kupci mogu da izaberu produženu varijantu s duplom kabinom, koja donosi i duži tovarni prostor, ali i veću ukupnu dužinu vozila od 5.630 mm i veće međuosovinsko rastojanje od čak 3.430 milimetara. S druge strane, Changan Hunter ipak ima prilično skromnu nosivost od svega 495 kilograma.

Po pitanju cena u Kini, koje treba uzeti s rezervom u ostatku sveta, početna verzija Hunter Warrior Edition Deluxe s jednim motorom i standardnim tovranim prostorom, startuje od 139.900 juana, što je otprilike 19.700 dolara. Verzija sa pogonom na sve točkove košta 149.900 juana (21.090 dolara). Duže varijante su skuplje tek 1.000 juana (142 dolara), prenose kineski mediji.
Poređenja radi, jedan od najpristupačnijih pick-up modela u SAD-a je Ford Maverick XL, čija cena počinje od 24.995 dolara. Ako Changan odluči da izvozi svoj kamionet u Ameriku, tamo će nominalno sigurno biti najpovoljniji, osim ako uvozne takse to ne promene, što je vrlo izvesno.
Izvor: Klix.ba
Foto: Changan