
Prva limuzina kultne britanske marke, koja danas posluje u okviru kompanije Lotus Groupe Inteternational, a sve pod pod vlasničkim krovom kineskog Geelya, debitovala je prošle jeseni. Lotus je bio pred bankrotom, ali ga je spasio Geely.
Opremljen s dva elektromotora, model Emeya razvija snagu od 905 KS i 985 Nm, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 2,78 sekundi i postizanje maksimalne brzine od 256 km/h. S baterijom kapaciteta 102 kWh, Emeya ima autonomiju do 610 kilometara. Na brzom punjaču s maksimalnom snagom od 350 kW, baterija se puni od 10 do 80 posto za samo 18 minuta.

Kupcima je na raspolaganju šest spoljašnjih nijansi: Boreal Grey, Fireglow Orange, Solar Yellow, Akoya White, Stellar Black i Kaimu Grey.

Po pitanju cena, Lotus je objavio cenovnik za evropsko tržište. Kako navodi Klix.ba, Emeya će biti dostupna u tri verzije, a cena osnovnog modela kreće od 106.400 evra. Emeya S košta od 126.950 evra, a vrhunska Emeya R počinje s 150.990 evra.

S obzirom da Lotus cilja na Porsche Taycana kao direktnog rivala, ako pogledamo cene nemačke kupe limuzine, primetićemo da je britansko-kineski model pristupačniji, ali tek kod vrhunskih verzija. Naime, Taycan ima ozbiljniju ponudu verzija, a čak je i povoljniji u baznoj verzija Sport Limousine, s obzirom da na nemačkom tržištu košta 101.500 evra. Taycan Turbo košta 175.600 evra, a cena Taycana Turbo S počinje od 209.000 evra.

Prvi Lotus Emeya biće isporučen u Evropi u trećem kvartalu ove godine.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Lotus