
Još ranije je najavljeno da će Opel od 2028. godine preći samo na električni pogon, a jedan od modela na tom putu je i naslednik Crosslanda koji je poneo ime Frontera (naziv već korišćen za Opelov terenac između 1991. i 2004. godine). Ovoga puta je to automobil u bliskim rođačkim vezama sa predstojećom drugom generacijom Citroena C3 Aircross.

Električna Frontera (dostupna i sa Vauxhall značkom) se tako pridružuje Astri Electric i Astri Sports Tourer Electric u EV asortimanu, koji čine i Rocks Electric, Corsa Electric, Mokka Electric, Combo Life Electric i Vivaro Life Electric.

Dolazak električne Frontere označava „značajnu prekretnicu u tranziciji ka potpuno električnom brendu“, navode iz kompanije.
"Naziv 'Frontera’ savršeno odgovara našem novom uzbudljivom SUV-u. Odlikuje ga samouvereni karakter i biće pozicioniran u sam centar tržišta", navodi Florian Huettl, glavni izvršni direktor Opela.
Frontera će takođe prikazati novu robusnu interpretaciju Opelove odvažne i čiste filozofije dizajna i biće prvi serijski automobil brenda koji će nositi novi Opel „Blitz“ amblem.

Oko 4400 mm dugačka Frontera nudi mnogo prostora i svestranosti za ljude koji vode aktivne živote i kupce s velikim porodicama. Zapremina prtljažnika iznosi 460 litara odnosno 1600 litara sa oborenim zadnjim sedištima.
Ističe se i potpuno digitalni Pure Panel kokpit koji se sastoji od par ekrana od po 10 inča. Najavljuju se i sistemi pomoći dizajnirani da vožnju i manevrisanje učine opuštenijim (od nove panoramske kamere za vožnju unazad preko inteligentnog regulatora brzine do sistema upozorenja na prednji sudar sa automatskim kočenjem i detekcijom pešaka).

Novi model će takođe nastaviti Opelovu dugogodišnju tradiciju nuđenja pristupačne mobilnosti širokom krugu kupaca zahvaljujući atraktivnim cenama.
Nova Frontera će biti dostupna i kao potpuno električno vozilo od samog početka.
Tačnije, u saopštenju se kaže da će kupci moći da biraju između potpuno električne varijante i visoko efikasnog benzinca sa ili bez 48-voltne tehnologije (najverovatnije 1.2 litarski trocilindraš). Detaljnije specifikacije će tek biti objavljene.
Bez obzira na to koji pogonski sklop kupac odabere, može se radovati visokom nivou zadovoljstva u vožnji zahvaljujući specifičnoj postavci šasije. Inženjeri u Riselshajmu su posvetili veliku pažnju isporuci tipičnih karakteristika vožnje za Opel.
Očekuje se da će Frontera biti u prodaji od leta.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs