home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Rafale E-Tech 4x4

Renault predstavlja Rafale verziju visokih performansi: Renault Rafale E-Tech 4x4 sa 300 KS.

Kako se navodi, ovo je plod sveukupnog znanja brenda i stručnosti timova Alpine Cars u pogledu performansi vožnje i upravljanja.

Renault Rafale E-Tech 4x4

Njegov novi plug-in hibridni pogon nudi najbolje iz oba sveta, SUS i električne motore, sa preferencijama za svakodnevnu električnu vožnju i ukupni WLTP domet do 1.000 km.

Kapacitet baterije od 22 kWh nudi domet u 100% električnom režimu do 100 kilometara (WLTP).

Renault Rafale E-Tech 4x4

Ispod haube, 1,2 litarski 3-cilindrični motor uključuje novi turbo punjač koji povećava njegovu snagu na 150 KS. Ovaj motor sa unutrašnjim sagorevanjem se koristi kao osnova za povezivanje tri elektromotora (2 glavna i 1 sekundarni) sa maksimalnom kombinovanom snagom od 300 KS, dovoljno da ubrzanje do 100 km/h iznosi 6,4 sekunde.

Elektromotor, smešten na prednjoj osovini, razvija 50 kW/70 KS i 205 Nm obrtnog momenta. Drugi elektromotor, spojen na zadnju osovinu, razvija 100 kW/136 KS i 195 Nm obrtnog momenta. Sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor ima 25 kW/34 KS i 50 Nm obrtnog momenta.

Renault Rafale E-Tech 4x4

Podešavanje šasije od strane inženjera Alpine Carsa, pogon na sva četiri točka, upravljanje zadnjim točkovima i inteligentno aktivno vešanje daju Renaultu Rafale E-Tech 4x4 visok nivo upravljivosti i zadovoljstva u vožnji.

Renault Rafale E-Tech 4x4

Dostupan u dve verzije, Esprit Alpine i Atelier Alpine, Rafale E-Tech 4x4 će se naći na tržištu u jesen 2024.

Verzija Atelier Alpine se razlikuje od ostatka asortimana i po svojoj Sommet Satin Blue boji karoserije, crnom spojleru i specifičnim 21-inčnim „Chicane“ felnama.

U unutrašnjosti su ekran za vozača od 12,3 inča i centralni ekran osetljiv na dodir od 12 inča. Standardno, svaki Renault Rafale dobija bežični punjač za pametne telefone, automatsku dvozonsku kontrolu klime, prednje i zadnje parking senzore, kao i zadnju kameru.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2768



Komentari