home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Land Rover Defender OCTA

Defender, originalni britanski brend za avanturiste, predstavlja novog heroja visokih performansi za sve terene - novi Defender OCTA.

Novi vodeći model Defender je najjači, najsposobniji i najluksuzniji model u liniji, svojim osvajanjem novih nivoa ovog brenda.

Land Rover Defender OCTA

Mark Kameron, glavni direktor, Defender, rekao je: „Defender je sinonim za sposobnost za sve terene sa nasleđem koje seže do Series 1 iz 1948. godine. Novi Defender OCTA to podiže na viši nivo svojim upečatljivim izgledom, inovativnom tehnologijom i neuporedivom pažnjom poklonjenom detaljima. Sa zadivljujućim performansama i hrabrim novim pristupom, omogućiće našim klijentima da iskuse legendarne avanture u povećanom luksuzu.“

Land Rover Defender OCTA

2585 kg teški Defender OCTA ima blagi hibridni benzinski pogon (4,4 litarski V8 Twin Turbo sa 635 KS i 750 Nm) i u klasi vodeću vazdušno vešanje 6D Dynamics koja omogućava ekstremne performanse na svim terenima.

Ubrzanje do 100 km/h iznosi 4,0 sekunde, a najveća brzina i do 250 km/h.

275/50R22 All-Season Michelin Primacy (250 km/h)

275/60R20 All-Terrain BF Goodrich (209 km/h)

275/60R20 Advanced All-Terrain Goodyear Dura Trac RT (159 km/h)

Širina: + 68 mm

Visina: + 28 mm

Klirens: 323 mm

Defender OCTA je povišen za 28 mm uz stav proširen za 68 mm, radi postizanja vrhunskog razmaka od tla i stabilnosti. Kako bi bile obezbeđene neuporediva samouverenost i kontrola na svakom terenu, uz najveću moguću artikulaciju točkova u terenskoj vožnji, revidirane komponente suspenzije uključuju duže i čvršće poprečne viljuške i jedinstvene aktivne amortizere sa odvojenim akumulatorima. Takođe se odlikuje i poboljšanim prednjim kočionim diskovima od 400 mm sa kleštima Brembo i najboljim odnosom brzine okretanja volana od svih dosadašnjih vozila Defender, za trenutnu, preciznu reakciju. 

Dostupan po prvi put u Defenderu, sistem 6D Dynamics će modelu Defender OCTA dati neuporedivi nivo sposobnosti, udobnosti i staloženosti, bilo na drumu, bilo van njega.

Hidraulički međusobno povezana tehnologija 6D Dynamics odlikuje se inovativnim sistemom kontrole uzdužne i poprečne rotacije koji će omogućiti modelu Defender OCTA da održi gotovo ravan stav pri ubrzanju, kočenju i skretanju na drumu, uz najveći mogući nezavisni hod točkova i raspodelu momenta suspenzije na najzahtevnijim off-road terenima.

Napredna mreža hidraulički međupovezanih stalno promenljivih poluaktivnih amortizera doslovno uklanja uzdužne i poprečne rotacije na drumu. Sistem 6D Dynamics takođe doprinosi jedinstvenoj udobnosti i prefinjenosti Defendera.

Na neravnom terenu, 6D Dynamics omogućava bolju artikulaciju točkova i uhvatiće se u koštac čak i sa ekstremnijim preprekama, što znači da klijenti mogu da povedu svoje avanture još dalje i u vrhunskoj udobnosti.

Pune sposobnosti Defendera OCTA – koji može automatski da otkrije podlogu na kojoj se vozi i u skladu sa tim optimizuje svoje dinamičke postavke – otključane su putem njegovih unapređenih modova. Uz zadati mod Comfort (Udobnost), dinamički mod Dynamic pruža vrhunsko iskustvo na drumu usmereno na performanse, podešavajući postavke upravljanja, ubrzanja i suspenzije vozila jednim pritiskom na prozirno dugme sa poznatim logotipom na kolu volana.

Dugi pritisak na isto dugme pristupa modu OCTA, prvom Defenderovom namenskom off-road modu vožnje koji je usmeren na performanse. Taj način posebno je razvijen kako bi bila obezbeđene vrhunska kontrola i samouverenost vozača. Mod OCTA takođe omogućava i mod Off-Road Launch za optimalno ubrzanje na mekim podlogama. A u kombinaciji sa najnižim postavkama kontrole prianjanja (TracDSC ili isključen DSC), aktivira i jedinstvenu Off-Road ABS kalibraciju za optimalne performanse kočenja, takođe i na mekim površinama.

Za više tehničku terensku vožnju, Defenderov paket poznatih modova Terrain Response ostaje na dohvat ruke vozaču, sa specifičnim kalibracijama za pesak (Sand), blato (Mud) i kolotrage (Ruts), travu (Grass), šljunak (Gravel), sneg (Snow) i prelaz preko stena (Rock Crawl) – uz pomoć pomagala za vozača u terenskoj vožnji kao što je tehnologija ClearSight Ground View, zbog koje poklopac motora zapravo postaje proziran, čime se poboljšavaju preglednost i samouverenost van utabanih staza.

Land Rover Defender OCTA

Odražavajući luksuzne karakteristike vozila, oktaedarski oblik dijamanta poslužio je kao inspiracija za novi naziv OCTA, jer je poznato da je dijamant najtvrđa supstanca u prirodi na Zemlji, ali istovremeno i retka pojava.

Land Rover Defender OCTA

Nova zaokružena dijamantna grafika simbol je za vodeći model Defender. Prikazana je na brojnim unutrašnjim i spoljnim komponentama, uključujući i sjajni crni dijamant unutar mašinski obrađenog i peskarenog diska od titana na svakom panelu sa prepoznatljivom grafikom. Titan je izabran i zbog svoje robusnosti i otpornosti na spoljne uticaje u svom prirodnom stanju.

Land Rover Defender OCTA

Defenderov zadivljujući stav i fokus na sve terene dobili su odvažan novi stav u Defenderu OCTA. Odlikuje se gumama od 33 inča, koje su najveće do sada ugrađene u serijski Defender, uključujući i naprednu gumu za sve terene Goodyear razvijenu posebno za model OCTA. Za njih su bila potrebna proširenja lukova točkova, koji dopunjavaju prednji deo karoserija optimizovan za terensku vožnju sa jedinstvenim dizajnom rešetke koji omogućava veći protok vazduha ispod poklopca motora, novim zadnjim branikom u koji je integrisan aktivni izduvni sistem sa četiri izlaza, čvrstom donjom zaštitom uključujući prednji donji štitnik od aluminijumske legure sa grafitnim završnim slojem i izloženim prednjim i zadnjim Phosphor bronzanim tačkama za izvlačenje.

Paleta boja Defender OCTA uključuje dva ekskluzivna nova premium metalik završna sloja: Petra bronzana i Faroe zelena, uz Carpathian sivu i Charente sivu, dok svi modeli Defender OCTA imaju kontrastni krov i vrata prtljažnika u sjajnoj Narvik crnoj. Klijenti mogu dodatno da individualizuju svoje vozilo opcionim mat Zaštitnim filmom radi dodatne zaštite karoserije u zahtevnim uslovima, dodajući i sofisticirani izgled koji naglašava njegovu prepoznatljivu siluetu i sofisticiranu pojavu.

Faroe zelena je ekskluzivno dostupna uz Defender OCTA Edition One, kao i Chopped Carbon Fibre detalji. Ovaj vrlo prepoznatljiv završni sloj, koji uključuje reciklirane sirovine, sadržan je u natpisu na poklopcu motora Defender, okvirima ventilacionih otvora na blatobranu i okvirima ventilacionih otvora na poklopcu motora, kao i na naslonima prednjih sedišta i ukrasima središnje konzole u kabini.

Opciona dodatna oprema, ekskluzivna uz novi Defender OCTA, naglašava njegov dizajn i sposobnosti. Uključujući i dvostruki povišeni usis vazduha – dizajniran posebno za ovo vozilo. Sa detaljima Chopped Carbon Fibre, dodatno uz komplet za montažu vitla za ekstremnije off-road avanture. Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

U enterijeru, probrane kolekcije pretvaraju Novi Defender OCTA u nešto zaista izuzetno. Dostupne su dve veoma izdržljive opcije. Ultrafabrics – 30 posto lakše od tradicionalne kože. Ova završna obrada sedišta je standard uz Defender OCTA Edition One. U duo-tone Khaki i Ebony, sa tkanom tkaninom i minimalističkom, bešavnom završnom obradom.

Za Defender OCTA, standard u enterijeru je nova Burnt Sienna poluanilinska koža, sa Ebony tekstilnim ukrasima Kvadrat. Alternativno, svaki Defender OCTA može biti specifikovan materijalom Ultrafabrics u tonovima Light Cloud i Lunar, ili Ebony poluanilinskom kožom.

Prvi red u Defenderu OCTA ima potpuno nova sedišta Performance sa više podrške jastucima i integrisanim naslonima za glavu. Bliska Defenderova povezanost sa muzikom dolazi do izražaja. Samo uz prožimajuću audio-tehnologiju Body and Soul Seat – koja je po prvi put dostupna u Defenderu.

Tehnologija Body and Soul Seat razvijena je u saradnji sa stručnjacima za muzičku industriju SUBPAC i Univerzitetom Coventry. To omogućava vozaču i suvozaču da osete muziku, osim što je čuju. Dostupno je i šest velnes programa koji pomažu opuštanju putnika. Ali i poboljšanju kognitivnih reakcija u pokretu. Zavisno od njihovih želja.

Mark Kameron je dodao: „Naziv i prepoznatljiva grafika Defender OCTA predstavljaju snagu, otpornost i poželjnost ovog vozila, jer su inspirisani luksuznim karakteristikama vozila, trajnim poput dijamanta. Nova prepoznatljiva grafika od posebne je važnosti jer će po prvi put moći da se vidi na modelu Defender, a po tome će svi vodeći modeli Defendera biti prepoznatljivi u budućnosti.“

Defender OCTA je prošao kroz najiscrpniji postupak razvoja u istoriji modela Defender, od snega i leda u Švedskoj do pustinje u Dubaiju, asfalta Nirburgringa i kamenjara Moaba.

Pre njegovog potpunog predstavljanja, potencijalni klijenti bili su pozvani da se pridruže ekskluzivnim predstavljanjima u sklopu globalne serije događaja Defender Elements.

Cene u Velikoj Britaniji kreću od 145.300 funti, dok je za ograničenu seriju Edition 1 potrebno 160.800 funti.

Izvor: JLR

Video prilog emisija SAT:



čitanja : 938



Komentari