home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Maxus eTerron 9

Kineska invazija na Evropu se nastavlja, a novi model koji stiže na Stari kontinent je električni pickup.

Reč je o modelu brenda Maxus, koji posluje pod SAIC-om, a koji je takođe vlasnik MG-a. Maxus je na sajmu u Hanoveru predstavio svoj novi električni pickup eTerron 9, koji naziva "prvim evropskim 4x4 električnim serijskim pickupom proizvedenim na specijalnoj električnoj platformi".

Maxus eTerron 9

Pickup odlikuje New Electrified Mecha dizajn, koji podrazumeva potpuno zatvorenu prednju masku, vertikalna prednja svetla s dnevnim svetlima u obliku slova C, dok se ispod haube krije prtljažni prostor zapremine 236 litara.

Maxus eTerron 9

Pickup ima "oštru" karoseriju i plastične obloge, kao i el. vrata prtljažnika te srednja vrata koja povećavaju prostor za utovar jednostavnim pritiskom dugmeta, tako da je moguće lako utovariti predmete duge do 2,4 metra.

Maxus eTerron 9

Gledajući dimenzije, dužina pickupa iznosi 5500 mm, što znači da je za 140 mm duži od Ford Rangera, odnosno 175 mm od Toyota Hiluxa.

Maxus eTerron 9

I dok je eksterijer "generičan", unutrašnjost je prilično zanimljiva, presvučena je kožom u dva tona te ima samostojeće ekrane. Odlikuju je metalni detalji, plutajuća centralna konzola i dvokraki upravljač. Na raspolaganju je 20 pretinaca za odlaganje različitih predmeta, a vozačevo sedište se elektronski podešava u osam smerova i poseduje funkciju ventilacije i masaže. Oba prednja sedišta se mogu preklopiti, čime se dobija ravna površina za spavanje dužine 1700 mm.

Pickup pokreću dva elektromotora, koji isporučuju 442 KS na sva četiri točka. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 5,8 sekundi. Dobio je bateriju kapaciteta 102 kWh, koja omogućava domet do 430 kilometara. Koristeći 115 kW DC brzi punjač, baterija se napuni od 20 do 80 posto za oko 40 minuta. Na raspolaganju je Vehicle to Load funkcija, koja omogućava bateriji da napaja više 2,2 kW i 6,6 kW utičnica.

Maxus eTerron 9 ima polu-monokok, koji nudi kombinaciju prednosti jednodelne konstrukcije i konstrukcije karoserije na ramu. Može povući do 3.500 kg tereta, a maksimalna nosivost iznosi 620 kg.

Ostale karakteristike uključuju vazdušno oslanjanje podesivo po visini te modove vožnje Normal, Sand, Mud i Custom.

Prodaja u Evropi bi trebalo da počne u četvrtom kvartalu godine.

Izvor: Klix.ba / Carscoops.com

Foto: Maxus



čitanja : 475



Komentari