
To je sada urađeno zajedno sa unapređenim Lexusom RZ, potvrđujući da će ovaj model biti lansiran sa steer-by-wire sistemom.

Doterani model takođe dolazi sa simuliranim menjanjem brzina, što obećava da će iskustvo vožnje učiniti malo privlačnijim.

Osnovni model je poznat kao RZ 350e i ima jedan električni motor na prednjoj osovini sa 167 kW/224 KS. Baterija od 77 kWh je standardna za čitav asortiman, a Lexus navodi domet vožnje do 575 km za RZ 350e.

Najavljen je i par varijanti koje su više fokusirane na performanse. Prvi je označen kao RZ 500e i ima dva električna motora koji zajedno isporučuju 280 kW/375 KS, dovoljno da do 100 km/h ubrza za 4,6 sekundi. Ovaj model ima procenjeni domet od 500 km.

Tu je i RZ 550e F Sport sa 300 kW/402 KS, koji dostiže 100 km/h za 4,4 sekunde i koji ima domet do 450 km.

Kako navodi Carscoops, čini se da je Lexus takođe uzeo inspiraciju od Hyundaija i Kije implementacijom sintetičkog sistema menjanja brzina u novi RZ. Lexus ovaj sistem naziva Interactive Manual Drive i uparen je sa simuliranim zvukovima motora. Prema brendu, ova postavka „pruža sportskiji osećaj vožnje, sa većim odzivom, nudeći veće angažovanje i zadovoljstvo u vožnji“.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs