
Od svakodnevne vožnje do odmora vikendom, novi Palisade je napravljen za moderne porodice.

Sa novim opcijama za pogon, uključujući hibrid od 329 konjskih snaga (2,5 litarski turbo benzinac i dva elektromotora), kao i 3,5 litarski V6 sa 287 konjskih snaga, unapređeni dizajn i luksuznu kabinu, Hyundai pravi veliki zamah u segmentu SUV-a sa tri reda sedišta.

Ova druga generacija nudi više unutrašnjeg prostora zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju, uz najsavremeniju tehnologiju sa dvostrukim ekranima od 12,3 inča.
Dostupna je i XRT Pro verzija za ljubitelje off-roada.

Cela linija 2026 Palisade je veća, bolja i sposobnija nego ikad, ali za one koji uživaju da idu još dalje od utabanih staza, tu je Palisade XRT Pro. Ovaj robusni model je prvi Hyundai koji nosi XRT Pro pločicu, što označava njegove značajno unapređene terenske sposobnosti u odnosu na prethodne XRT modele. Eksplicitno dizajniran za kupce u SAD-u, XRT Pro uključuje više poboljšanja na hardverskom i softverskom nivou orijentisanih na terensku vožnju nego bilo koji prethodni Hyundai model.

Palisade XRT Pro se ističe po jedinstvenom mišićavom prednjem delu koji uključuje smeli dizajn donje rešetke uokviren istaknutim crvenim kukama.

Između ostalog, tu su i sledeće karakteristike:
XRT Pro zadnji elektronski diferencijal sa ograničenim proklizavanjem (eLSD)
25 mm viši klirens u odnosu na standardni model
Poboljšana geometrija prilaza (20,5°) i odlaska (22,4°)
Gume za sve terene 255/60R18
Monitor mrtvog ugla
Novi režimi vožnje za blato, pesak i sneg
18-inčni aluminijumski točkovi tamne boje
Tamni spoljašnji akcenti (maska, okvir stakala)
H-Tex površine za sedišta sa grejanjem/ventilacijom
Volan sa grejanjem
Bose vrhunski audio sistem sa 14 zvučnika


2026 Hyundai Palisade XRT Pro može se pohvaliti novorazvijenim 3,5 litarskim V6 motorom koji proizvodi 287 konjskih snaga i 352 Nm obrtnog momenta. Motor je povezan sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs