
Ove vrednosti su besprekorno usklađene sa misijom Heritage-a, odeljenja koje čuva i promoviše ogromno nasleđe italijanskih automobilskih brendova Grupe kroz svoju neprocenjivu kolekciju izloženu u Heritage Hub-u u Torinu, učešćima na međunarodnim događajima i širokom spektru ekskluzivnih usluga.

Osam ekskluzivnih Abarth 695 Club Italia vozila su takođe deo programa „Reloaded by Creators“ kompanije Stellantis Heritage. Alesandro Ravera, menadžer za specijalna vozila Stellantis Heritage, izjavio je da su bili na istoj talasnoj dužini sa Club-om Italia tokom razvoja novog specijalnog izdanja. Zajedno su stvorili vozilo koje je odmah odražavalo prepoznatljiv stil kluba, uključujući i grafiku inspirisanu skicama predsednika Club Italia, Stefana Makaluza.


Specijalna serija Club Italia se ističe svojim jedinstvenim dvobojnim eksterijerom. Gornji deo u tamo plavoj boji je odvojen od donjeg zelenog dela tankom crvenom linijom: prefinjena kombinacija boja koja podseća na boje Club Italia. Elegantan i nepogrešiv izgled je upotpunjen bronzanim aluminijumskim felnama od 17 inča, odgovarajućim kućištima retrovizora i značkama Club Italia.
Enterijer sadrži trkačka sedišta presvučena posebnom kožom boje duvana i volan od kože i alkantare sa ugljeničnim umecima. Kao još jedan primer ekskluzivnosti koju nudi Abarth Classic, logo Club Italia može se naći i na dugmetu Sport na instrument tabli i izvezen na sedištima.

Vozila pripadaju finalnoj seriji modela 695 sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem i čuvaju tehničke i dinamičke karakteristike modela. Njegove uzbudljive performanse - ubrzanje od 0 do 100 za samo 6,7 sekundi i maksimalna brzina od 225 km/h - poboljšane su izduvnim sistemom Record Monza, Koni FSD vešanjem i Brembo kočionim sistemom sa crvenim čeljustima.
Svaki Abarth 695 Club Italia dolazi sa sertifikatom autentičnosti Abarth Classica sa metalnom etiketom, knjižicom sa sertifikatima i dve identifikacione pločice sa imenom - jednu u unutrašnjosti i jednu u motornom prostoru - sa imenom vlasnika i brojem ograničenog izdanja.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis