
S09 je imao premijeru u aprilu ove godine na Šangajskom salonu automobila, a u međuvremenu je i izvanično startovala njegova prodaja u Kini.
Krosover je pozicioniran kao vodeći model brenda, pri čemu je jedan od njegovih glavnih konkurenata Li L9.

Dužina S09 je 5205 mm, širina 1996 mm, visina 1800 mm, a međuosovinsko rastojanje 3105 mm. U zavisnosti od verzije, Deepal S09 dolazi sa točkovima od 20 ili 21 inča. Novi model je dostupan isključivo u verziji sa šest sedišta. Deklarisana minimalna zapremina prtljažnika je 427 litara.

Osnovni Deepal S09 ima multimedijalni tablet od 15,6 inča, a počev od druge najviše konfiguracije, krosover je opremljen sa dva ekrana (drugi je takođe od 15,6 inča). Multimedija radi na Huawei operativnom sistemu Harmony Space 5.

Spisak standardne opreme takođe uključuje: trozonsku klimu, kamere, sistem za daljinsko parkiranje, adaptivni tempomat, automatsko kočenje, sisteme za održavanje trake i praćenje mrtvog ugla. Sve verzije, osim osnovne, takođe imaju vazdušno vešanje, grejanje sedišta, ventilaciju i masažu za prvi i drugi red sedišta (srednja sedišta takođe imaju uvlačive oslonce za noge), poseban multimedijalni ekran za putnike pozadi (21,4 inča; pričvršćen za plafon). Najskuplje konfiguracije takođe uključuju lidar i prošireni spektar bezbednosnih sistema. Uz doplatu je dostupan klizni „ormarić“ sa odeljkom od 10 litara sa funkcijama grejanja i hlađenja.

Pogonski sistem uključuje i 1,5 benzinski turbo motor sa 150 KS koji radi isključivo kao generator. Uz taj benzinac, bazne verzije Deepala S09 imaju i elektromotor od 314 KS na zadnjoj osovini. Top verzija ima pogon na sva četiri točka, uz dodatni elektromotor napred. Ukupna snaga kod verzija sa pogonom na sva četiri točka je 492 KS.
Bez obzira na verziju, krosover je opremljen baterijom kapaciteta 40,18 kWh. Samo na električni pogon, Deepal S09 sa zadnjim pogonom prelazi 180 km prema WLTC ciklusu, a sa pogonom na sva četiri točka oko 170 km.
Krosover sa jednim elektromotorom do 100 km/h stiže za 7,9 sekundi, dok verzija sa pogonom na sva četiri točka do stotke ubrzava za 5,9 sekundi.
S09 sa pogonom na zadnje točkove u Kini košta od 239.900 do 279.900 juana (od 29.460 do 34.370 evra), dok sa pogonom na sva četiri točka ima cenu od 279.900 do 309.900 juana (od 34.370 do 38.055 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs