
Kineski brend se suočava sa ozbiljnim internim problemima, pored toga što je previše neprijateljski nastrojen prema drugim brendovima iz inostranstva, koji su svi upleteni u naizgled beskrajan rat cenama. Situacija koja prelazi granice i, naravno, trese temelje evropske strukture, navodi Klix.ba.
Zato je BYD odlučio da lansira novi model, bez ikakve pompe ili zvanične najave, BYD SEAL 5 DM-i koji ima mnogo toga da brzo zauzme vrh lestvice prodaje. Poljska i Slovačka su prve evropske stanice u kojoj je ova limuzina puštena u prodaju, reprodukujući karakterističan stil dizajna azijske firme.

Novi BYD SEAL 5 DM-i ima za cilj da postane merilo u Evropi. Iznenađenje ili ne za rivale, ali s ovom kompaktnom limuzinom koja se ističe po prostranoj unutrašnjosti i prtljažniku, kineski brend ima plan za napad na Octaviju i rivale kojih je malo ostalo na tržištu. Dužina od 4,78 metara (Octavia 4,69m; Corolla Sedan – 4,63m) je jedan od aduta za to, iako nije toliko blizu kompaktnom automobilu kao što Kinezi sugerišu, već više naginje limuzini D-segmenta.

Unutrašnjost SEAL 5 DM-i se razlikuje od električnog SEAL-a, s kojim deli celi dizajn instrument table, kao i digitalne ekrane, mali za instrument tablu i onaj od 12,8 inča postavljen na centralnoj konzoli i, kao i obično, rotirajući je.

Gde bi mogla da bude prevaga za pridošlicu u Evropi? Više od 1.000 km dometa u najjeftinijem BYD PHEV-u se čini kao nešto što oni najbolje rade. Ovaj novi BYD model će imati atmosferski benzinski motor od 1,5 litara sa 163 KS, kao i elektromotor za ukupnu maksimalnu snagu od 212 KS.
Ubrzanje do stotke nije loše – samo 7,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 180 km/h. Ipak, prosečna potrošnja od 3,9 litara je na nivou najboljeg dizela. Nije sve tako bajno. Naime, punjenje sa snagom do 6,6 kW nije rekordno.
Poznato je da će se novi SEAL 5 DM-i prodavati sa dva nivoa opreme, početnom "Design" i "Comfort", sa punom standardnom opremom koja uključuje automatsku kontrolu klime, LED prednja svetla, panoramski klizni krov, električna prednja sedišta, kameru za vožnju unazad (ili 360º) i poboljšani zvučni sistem.
Nakon Poljske i Slovačke poznato je da će BYD-ova limuzina stići i do drugih evropskih zemalja. Sledeće su na redu Češka, Rumunija i Hrvatska. Cena u Poljskoj od 30.000 evra nije preterano visoka, ipak je u pitanju plug-in hibrid.
Izvor: Klix.ba
Foto: BYD