
Međutim, originalni Baojun 510 je u međuvremenu penzionisan, pa je sada General Motors pripremio novi Groove - po starom receptu, ali na bazi drugog donora. Druga generacija Chevroleta Groove jeste blago redizajnirani krosover Wuling Xingchi.

Automobil dugčak 4.350 mm se proizvodi u Kini od 2022. godine, a na tamošnjem tržištu košta samo 57.000-87.000 juana (7.900-12.100 dolara).

Transformacija u Chevrolet Groove je sprovedena uz vrlo malo truda: maska je promenjena, a tu su i Chevrolet logotipi na eskterijeru i u enterijeru. Čak je i dizajn točkova (16 ili 17 inča) ostao netaknut.

Ponuđena su dva nivoa opreme. Osnovni LT ima dva vazdušna jastuka, media sistem (10,25 inča), zadnje parking senzore i kameru za vožnju unazad. RS verzija ima šest vazdušnih jastuka, virtuelne instrument tablu i set elektronskih asistenata za pomoć vozaču.

Groove je dostupan sa 1,5 četvorocilindričnim turbo motorom sa 145 KS i 255 Nm, u paru sa CVT menjačem i prednjim pogonom.

Kao i njegov prethodnik, novi Chevrolet Groove kineske proizvodnje će ići na tržišta Latinske Amerike i Bliskog istoka. Očekuje se da će prodaja startovati početkom jeseni.
Novitet je i Captiva PHEV, još jedan Chevroletov model na kineskoj bazi (ovde je donor Wuling Starlight S).

Trenutno je Captiva PHEV najavljena samo za Meksiko, ali će se kasnije pojaviti i u nekim zemljama Južne Amerike.

U poređenju sa Starlightom S, Chevrolet Captiva PHEV ima drugačiji prednji deo, sa doteranom maksom i branikom. Enterijer je isti kao kod kineskog originala, uz izuzetak Chevrolet loga na volanu.

Dužina vozila je 4745 mm, širina 1890 mm, visina 1680 mm, a međuosovinsko rastojanje 2800 mm.

U Meksiku, za Captivu PHEV se najavljuju 18-inčni točkovi, panoramski krovni otvor, virtuelna kontrolna tabla dijagonale 8,8 inča, multimedija sa 15,6-inčnim tabletom, šest vazdušnih jastuka, adaptivni tempomat, sistemi za automatsko kočenje i održavanje trake.
Pogonski sistem uključuje 1,5 litarski benzinski motor sa 106KS i elektromotor sa 204 KS, uz bateriju kapaciteta 9,5 ili 20,5 kWh.
Prodaja će startovati krajem ove godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs