
Razvijena sa specijalistima iz kompanije Strongs Plastic Products, konverzija donosi ravan teretni prostor sa uklonjivim pregradama za osiguravanje predmeta, kao i pregradu sa malim prozorom u kokpit.

Kako navodi Autocar, zadnja stakla su zatamnjena da bi se od znatiželjnih pogleda sakrilo sve što se nalazi unutra.

Za novi Enyaq Cargo se kaže da nudi fleksibilne konfiguracije. Štaviše, „prilagođen je jedinstvenim potrebama poslovnih kupaca za skladištenje i rad“.

Konverzija košta 1815 funti plus PDV i namenjena je voznim parkovima. Bazira se na Enyaqu 85, čija cena kreće od 44.310 funti, uključujući PDV i troškove registracije.
Model ima jedan zadnji motor od 210 kW/286 KS i bateriju od 77 kWh, što je dovoljno za domet od 578 km. Može se puniti do 135 kW, što omogućava punjenje od 10-80% za 28 minuta.
Takođe se može dobiti u 85X verziji, koja dodaje motor napred za pogon na sva četiri točka, pri čemu je domet ovde 534 kilometra. Njegova maksimalna brzina punjenja je povećana na 175 kW.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs