

Ovaj novi pogonski sklop koristi 1,2 litarski blagi hibridni motor na prednjoj osovini, koji proizvodi 140 KS i 230 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa jednim elektromotorom na zadnjoj osovini, koji proizvodi 31 KS i 87 Nm obrtnog momenta. Pruža maksimalnu kombinovanu snagu od 154 KS.

Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je povezan sa 6-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i ručicama na volanu, dok je elektromotor povezan sa dvostepenim menjačem sa isključivom zadnjom osovinom.

Prenoseći visok obrtni moment na točkove pri malim brzinama u prvoj brzini, kako bi se maksimizirale terenske mogućnosti, ova inovativna tehnologija se može koristiti i do 140 km/h kako bi ponudila snagu, električnu vožnju i terenske performanse.
Brzine na menjaču sa dvostrukim kvačilom mogu se menjati pomoću ručica za menjanje. Ova funkcija je posebno korisna u terenskoj vožnji, vučenju i planinskoj vožnji.
Tokom urbanog ciklusa, Duster i Bigster mogu ostati u električnom režimu do 60% vremena vožnje.

Jedinstven na tržištu, ovaj 4x4 bi-fuel hybrid u potpunosti koristi istorijski nisku cenu TNG-a kako bi ostvario značajne uštede.
Sa dva rezervoara od po 50 litara, jedan za benzin i jedan za TNG, Duster garantuje domet do 1500 kilometara bez dopunjavanja goriva.
Novi pogonski sklop biće dostupan za Duster i Bigster do kraja godine.
Što se ostalih verzija u gami Dustera tiče, na vrhu je Hybrid 155 (4-cilindrični benzinac sa 109 KS, dva elektromotora, baterijom od 1,4 kWh i kombinovanih 156 KS, uz potrošnju od 4,6 l/100 km i emisiju 105 g/km), a koji dolazi umesto Hybrida 140.
Tu je i Mild Hybrid 140 sa 1,2 litarskim 3-cilindričnim benzincem, 48V sistemom i 6-stepenim manuelnim menjačem, uz potrošnju od 5,4 l/100 km i emisijom od 122 g/km CO2.
Na kraju, umesto bazne verzije sa 100 KS, stiže jači Eco-G 120.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs