

Spoljašnje promene su suptilne. Zeekr 7X je zadržao svoj zaštitni znak – stakla bez okvira – da bi sada dobio prednji branik s prorezima i zadnju registarsku tablicu premeštenu na poklopac prtljažnika. I zadnji branik je redizajniran, paleta boja je proširena, uz dodatak 20-inčnih felni s novim dizajnom. Dimenzije su ostale nepromenjene: Zeekr 7X je dugačak 4.825 mm, širok 1.930 mm, visok 1.656 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2.925 mm.

Unutrašnjost zadržava odvojenu virtuelnu instrument tablu i multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir. Tamnosivim ili belim presvlakama enterijera dodate su još dve opcije – crvene ili ljubičaste – uz mogućnost da stubovi i plafon budu presvučeni antilopom. Centralna konzola je redizajnirana za nove držače za čaše, uvučen je pretinac za hlađenje i grejanje, a proizvođač navodi da je Zeekr 7X dobio udobnija sedišta (grejana, ventilisana i s funkcijom masaže).

Električni crossover standardno dolazi s G-Pilot H7 autopilot sistemom, koji uključuje 31 senzor s upravljačkim čipom Nvidia Drive Thor-U. Kada je autopilot aktiviran, svetli plava LED traka ispod prednje instrument table, a slično osvetljeni delovi nalaze se i na postoljima spoljašnjih retrovizora te na zadnjem delu. Lista opreme takođe uključuje head-up displej s proširenom stvarnošću, dve bežične ploče za punjenje, stakleni krov i po nagibu podesivi tablet u naslonu prednjeg sedišta.

Najvažnija promena: Zeekr 7X je nadograđen na 900-voltni električni sistem. Crossover je i dalje dostupan sa pogonom na zadnje (jedan motor) ili sva četiri točka (dva motora). Zadnji elektromotor sada proizvodi 372 kW (506 KS), u odnosu na 310 kW (422 KS) pre reforme. Prednji motor vrhunske verzije s pogonom na sva četiri točka je pojačan na 215 kW (292 KS), čime je ukupna snaga sistema porasla za skoro 150 “konja” – na 585 kW (795 KS).
Verzije s pogonom na zadnje točkove su dostupne s dosadašnjom baterijom kapaciteta 75 kWh ili 103 kWh (ranije 100 kWh). Samo je jača baterija dostupna uz Zeekr 7X s pogonom na 4×4 i ažuriranim adaptivnim vazdušnim oslanjanjem. Najjeftiniji crossover s osnovnom baterijom postiže 100 km/h za 5,4 sekunde, dok će Zeekr 7X s pogonom na zadnje točkove i baterijom od 103 kWh to postići za 5,1 sekundu. Crossover s pogonom 4×4 ubrzava za 2,98 sekundi. Domet tri verzije: 620, 802 i 715 km.
Izvor: Auto.ba
Foto: Zeekr