home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Zeekr 7X
 
Brend Zeekr, inače u vlasniku Geelyja, prošlog septembra je lansirao električni crossover 7X. Model je uglavnom dobro prihvaćen od lokalnih kupaca: prema BestSellingCarsBlogu, u prvih devet meseci 2025. godine prodato je približno 46.100 jedinica. Stoga je malo iznenađenje da je već spremna ažurirana verzija, za koju se prednarudžbine primaju od ponedeljka 20. oktobra, iako cenovnik još nije bio objavljen. Predreformski 7X je koštao od 229.900 juana (27.685 evra).

Zeekr 7X

Spoljašnje promene su suptilne. Zeekr 7X je zadržao svoj zaštitni znak – stakla bez okvira – da bi sada dobio prednji branik s prorezima i zadnju registarsku tablicu premeštenu na poklopac prtljažnika. I zadnji branik je redizajniran, paleta boja je proširena, uz dodatak 20-inčnih felni s novim dizajnom. Dimenzije su ostale nepromenjene: Zeekr 7X je dugačak 4.825 mm, širok 1.930 mm, visok 1.656 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2.925 mm.

Zeekr 7X

Unutrašnjost zadržava odvojenu virtuelnu instrument tablu i multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir. Tamnosivim ili belim presvlakama enterijera dodate su još dve opcije – crvene ili ljubičaste – uz mogućnost da stubovi i plafon budu presvučeni antilopom. Centralna konzola je redizajnirana za nove držače za čaše, uvučen je pretinac za hlađenje i grejanje, a proizvođač navodi da je Zeekr 7X dobio udobnija sedišta (grejana, ventilisana i s funkcijom masaže).

Zeekr 7X

Električni crossover standardno dolazi s G-Pilot H7 autopilot sistemom, koji uključuje 31 senzor s upravljačkim čipom Nvidia Drive Thor-U. Kada je autopilot aktiviran, svetli plava LED traka ispod prednje instrument table, a slično osvetljeni delovi nalaze se i na postoljima spoljašnjih retrovizora te na zadnjem delu. Lista opreme takođe uključuje head-up displej s proširenom stvarnošću, dve bežične ploče za punjenje, stakleni krov i po nagibu podesivi tablet u naslonu prednjeg sedišta.

Zeekr 7X

Najvažnija promena: Zeekr 7X je nadograđen na 900-voltni električni sistem. Crossover je i dalje dostupan sa pogonom na zadnje (jedan motor) ili sva četiri točka (dva motora). Zadnji elektromotor sada proizvodi 372 kW (506 KS), u odnosu na 310 kW (422 KS) pre reforme. Prednji motor vrhunske verzije s pogonom na sva četiri točka je pojačan na 215 kW (292 KS), čime je ukupna snaga sistema porasla za skoro 150 “konja” – na 585 kW (795 KS).

Verzije s pogonom na zadnje točkove su dostupne s dosadašnjom baterijom kapaciteta 75 kWh ili 103 kWh (ranije 100 kWh). Samo je jača baterija dostupna uz Zeekr 7X s pogonom na 4×4 i ažuriranim adaptivnim vazdušnim oslanjanjem. Najjeftiniji crossover s osnovnom baterijom postiže 100 km/h za 5,4 sekunde, dok će Zeekr 7X s pogonom na zadnje točkove i baterijom od 103 kWh to postići za 5,1 sekundu. Crossover s pogonom 4×4 ubrzava za 2,98 sekundi. Domet tri verzije: 620, 802 i 715 km.

Izvor: Auto.ba

Foto: Zeekr



čitanja : 86



Komentari